می خواهیم نسل شگفتی ساز فوتبال زنان ایران شویم

به گزارش تور ایران، تهران (پانا) - مدافع تیم ملی فوتبال بانوان می گوید تمام تلاشمان را می کنیم تا نسلی شگفتی ساز در فوتبال بانوان شویم.

می خواهیم نسل شگفتی ساز فوتبال زنان ایران شویم

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ملیکا متولی در حاشیه تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نزدیک به 9 ماه است که در اردوهای منظم تیم ملی حضور داریم و تمرینات خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه شرایط آماده سازی تیم خوب و حرفه ای است و توانستیم برنامه هایی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته بودند را در شرایط مطلوبی انجام دهیم و به بالاترین سطح آمادگی مان برسیم.

وی در ادامه درباره حریفان تیم ملی گفت: کادر فنی فیلم بازیهای هند، چین و چین تایپه را برایمان آنالیز کرده است. بدون تردید تیم ها برای راهیابی به این مسابقات تلاش زیادی می کنند، چرا که سطح این مسابقات بالا است، ولی ما هم انگیزه و قدرت بالایی داریم. به هماهنگی خوبی رسیده ایم و از لحاظ روحی و بدنی شرایط خوبی داریم.

مدافع تیم ملی فوتبال بانوان اضافه کرد: با توجه به اینکه در این رقابتها 12 تیم برتر آسیا قرار دارند و همه به این موضوع اشراف کامل دارند که کار سختی را پیش رو داریم، اما هدف ما در این دوره از رقابتها تاریخ ساز شدن فوتبال بانوان است و می خواهیم یکبار دیگر قدرت فوتبال بانوان ایران را در آسیا به نمایش بگذاریم و در این راه هم تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا نسلی شگفتی ساز باشیم.

متولی در انتها با اشاره به حمایت های فدراسیون فوتبال در حوزه بانوان گفت: نگاه فدراسیون به فوتبال بانوان نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده است. با توجه به اینکه از سال 90 عضو تیم ملی فوتبال بانوان در رده های مختلف بودم، اما حمایت فدراسیون فوتبال در این چندماه بی سابقه بوده است. سعی خواهیم کرد با حمایتهای بیش از پیش مسئولین و تلاش مستمر جوابگوی زحمات آنها باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2141

به "می خواهیم نسل شگفتی ساز فوتبال زنان ایران شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم نسل شگفتی ساز فوتبال زنان ایران شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید