نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 20 پلاس 5G فاش شد

به گزارش تور ایران، حدود یک ماه دیگر در تاریخ 22 بهمن گوشی های گلکسی اس 20 رسما معرفی می شوند. همین ابتدای امر باید بگوییم که شواهد مربوط به تغییر نام گلکسی اس 11 روز به روز بیشتر می گردد و حالا با اطمینان زیادی می توانیم از آن ها به عنوان گلکسی اس 20 نام ببریم. بر اساس گزارش ها، در این روز شاهد رونمایی از گوشی های گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20 اولترا خواهیم بود. همچنین به نظر می رسد سامسونگ برای هر سه گوشی، مدل 5G هم عرضه می نماید. در همین زمینه، شب گذشته نخستین تصاویر واقعی منتسب به گلکسی اس 20 پلاس 5G منتشر شد.

نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 20 پلاس 5G فاش شد

طبق اطلاعات موجود، گفته می گردد اس 20 پلاس از نمایشگر 6.7 اینچی حفره دار بهره می برد و مدل اولترا هم مجهز به نمایشگر 6.9 اینچی خواهد بود. علاوه بر این نباید رفرش ریت 120 هرتز این نمایشگرها را از قلم بیندازیم.

در این تصاویر، لحظه روشن شدن گوشی مذکور را می توانیم ببینیم که لوگوی موردنظر را نشان می دهد. همانطور که انتظار داشتیم، گوشی مذکور از ماژول دوربین مستطیل شکل بزرگی بهره می برد که به صورت عمودی در پنل پشتی تعبیه شده است. در این ماژول، 4 دوربین به همراه سنسور ToF و فلش دیده می گردد. در مطلب مربوط به این تصاویر آمده که این گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره می برد و این یعنی به احتمال زیاد مدل اولترا تنها مدل مبتنی بر دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ ترکیب بندی دوربین ها هم می توانیم انتظار دوربین های اولترا واید، تله فوتو و دوربین ماکرو را داشته باشیم.

در رابطه با طراحی این گوشی، جزییات جدیدی دیده نمی گردد و پیش از این در رندرهای منتشر شده تمام این جزییات فاش شده است. البته منبع فاش کننده این تصاویر اعلام نموده که نمایشگر این گوشی چندان هم خمیده نیست و تا حدی یک نمایشگر تخت محسوب می گردد.

در نهایت باید بگوییم که این گوشی مطابق معمول در آمریکا و بعضی بازارهای معین با اسنپ دراگون 865 عرضه می گردد که این تراشه پشتیبانی از فناوری 5G را اجباری نموده است اما در خصوص مدل مبتنی بر اگزینوس 990 چنین اجباری وجود ندارد. به همین خاطر سامسونگ گوشی های اس 20 مجهز به اگزینوس 990 را در بازارهای بین المللی به صورت مدل 4G و 5G عرضه خواهد نمود. البته گفته می گردد مدل 4G اس 20 اولترا وجود ندارد ولی همانطور که گفتیم برای دو گوشی دیگر شاهد عرضه دو مدل مختلف خواهیم بود.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 852

به "نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 20 پلاس 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر واقعی گلکسی اس 20 پلاس 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید