تور عمان ارزان قیمت: نشست معاون وزیر امورخارجه با جمعی از ایرانیان مقیم عمان

به گزارش تور ایران، تهران (پانا) - جمعی از ایرانیان مقیم عمان روز چهارشنبه در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط با معاون وزیرخارجه در امور کنسولی، مجلس و ایرانیان ملاقات و مصاحبه کردند.

تور عمان ارزان قیمت: نشست معاون وزیر امورخارجه با جمعی از ایرانیان مقیم عمان

با تور عمان ارزان قیمت از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

در این نشست که با حضور علی نجفی سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از اعضای سفارت و نهادهای جمهوری اسلامی ایران مستقر در عمان برگزار گردید، ایرانیان مقیم به طرح نقطه نظرات خود پیرامون تسهیل اقامت و فعالیت ایرانیان در عمان پرداختند.

سید کاظم سجادی معاون وزیرخارجه در امور کنسولی، مجلس و ایرانیان، ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست وجود بسیاری از مسائل در میان ایرانیان خارج از کشور را ناشی از فاصله گیری از فرهنگ و هویت و تاریخ ایران دانست و ابراز امیدواری کرد که با همت ایرانیان مقیم و حمایت و راهنمایی سفارت جمهوری اسلامی ایران شاهد تاسیس تشکل ایرانیان در عمان باشیم.

سجادی بعلاوه حفظ هویت ایرانی و پاسداشت زبان و ادب فارسی به وسیله ایرانیان خارج از کشور را از جمله عواملی دانست که موجب افزایش حضور و اعتبار ایرانیان می گردد. ایشان در خاتمه بر کوشش و اهتمام بخش کنسولی وزارت خارجه بر پیگیری همه مسایل مطرح شده در این نشست تاکید نمود.

سفیر کشورمان هم در این نشست گزارشی از شرایط ایرانیان ارائه و اشاره به اینکه طی یکسال اخیر ورود اتباع ایرانی به عمان مشمول لغو رواید شده است، تاکید نمود: با تعامل و همکاری مثبت و موثر با مقامات عمان، تمهیدات بیشتری برای حضور و فعالیت ایرانیان در عمان فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1957

به "تور عمان ارزان قیمت: نشست معاون وزیر امورخارجه با جمعی از ایرانیان مقیم عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان ارزان قیمت: نشست معاون وزیر امورخارجه با جمعی از ایرانیان مقیم عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید