نوازی: می&zwnjتوانستیم بیش از 2 گل به ذوب&zwnjآهن بزنیم، در ابتدای فصل تجربه&zwnjای مشابه ذوبی&zwnjها داشتیم

به گزارش تور ایران، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد، این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن فرصت زدن بیش از دو گل را داشته است.

نوازی: می&zwnjتوانستیم بیش از 2 گل به ذوب&zwnjآهن بزنیم، در ابتدای فصل تجربه&zwnjای مشابه ذوبی&zwnjها داشتیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ سفرها بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد نوازی در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر ذوب آهن در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: شرایط ایده آلی در این مسابقه داشتیم، چون خوشبختانه امروز تمام بازیکنان به وظایف خود و تاکتیک های کادر فنی به نحو احسن عمل کردند و با ارائه یک بازی مقتدرانه سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردیم.

وی اضافه کرد: می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم، اما فکر می کنم بازیکنان تیم بسیار با آرامش بازی کردند و پیروز شدیم به نقطه ضعف ذوب آهن نفوذ کرده و به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره شرایط ذوب آهن و غیبت بیشتر بازیکنان این تیم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا گفت: ابتدا برای تمام ایرانیان به خصوص بازیکنان ذوب آهن آرزوی سلامتی می کنم. ما نیز در بازی اول خود شش هفت بازیکن کرونایی داشتیم و این بازیکنان در بازی دوم هم از نظر بدنی به شرایط ایده آل نرسیده بودند. تا این لحظه نیز بازیکنان خود را به صورت کامل در اختیار نداریم و ما نیز با مسائل مشابهی دست به گریبان بودیم، اما قوانین را اجرا کردیم و امروز توانستیم در اصفهان بازی خوبی ارائه کنیم.

نوازی در پاسخ به این سؤال که آیا سازمان لیگ نباید قانون خود را اصلاح کند؟، ادامه داد: این امر دیگر در دست قانون گذار و سازمان لیگ است و در دست ما نیست. طبق برنامه باید به اصفهان می آمدیم و امروز برابر ذوب آهن به میدان می رفتیم که این کار را انجام دادیم و این موضوعات به ما و تیم ما مربوط نمی شود.

وی بیان نمود: قانون برای همه یکسان است و همانطور که گفتم ما نیز در ابتدای فصل و تا بازی دوم چنین شرایطی را تجربه کردیم، اما خوشبختانه توانستیم با مداوا و استراحت دادن به بازیکنان، زمان را بکشیم و بازیکنان را با کمک پزشک تیم آماده کنیم. بالاخره باید سختی بکشیم، کار کنیم و شرایط ایده آلی برای تیم خود فراهم کنیم. ما این کار را انجام دادیم و امیدوارم بازیکنان ذو ب آهن نیز به زودی به جمع خانواده ذو ب آهن برگردند و ان شاءالله در بازی های آینده این تیم حضور پیدا کنند.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1516

به "نوازی: می&zwnjتوانستیم بیش از 2 گل به ذوب&zwnjآهن بزنیم، در ابتدای فصل تجربه&zwnjای مشابه ذوبی&zwnjها داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: می&zwnjتوانستیم بیش از 2 گل به ذوب&zwnjآهن بزنیم، در ابتدای فصل تجربه&zwnjای مشابه ذوبی&zwnjها داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید