هتل شگفت انگیز و یخی بازی تاج و تخت

به گزارش تور ایران، هتل جدیدی با الهام از سریال تاریخی بازی تاج و تخت به تازگی در لاپلند کشور فنلاند افتتاح شده است که در این مقاله سری به آن می زنیم.

هتل شگفت انگیز و یخی بازی تاج و تخت

سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones)، مجموعه تلویزیونی در ژانر فانتزی درام است که نمایش آن از اردیبهشت ماه سال 1390 شروع شد. این سریال براساس کتاب محبوب نغمه ای از یخ و آتش (A Song of Ice and Fire) نوشته جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) تهیه شده و تا به امروز هفت فصل آن به طور کامل پخش شده است.

هتل نوی با الهام از این سریال تاریخی به تازگی در لاپلند در کشور فنلاند افتتاح شده که با مجسمه های یخی چشمگیری از اژدهایان (Dragons)، دایرولف ها (Dire Wolves) و وایت واکرها (White Walkers)، از طریق گروهی از مجسمه سازان زبردست یخی طراحی شده و بسیار دیدنیی است.

اگر می خواهید اتاقی در این هتل رزرو کنید، بهتر است زودتر دست به کار شوید. تابستان در راه است و درب این هتل تنها تا اوایل آوریل 2018 به روی مسافران باز است.

این هتل بخشی از هتل دهکده برفی لاپلند (Lapland SnowVillage)، اقامتگاهی لاپلندی حدودا 125 مایل بالاتر از قطب شمال است که هر ساله یک هتل یخی نو و با طرحی متفاوت را ارائه می دهد.

طرح امسال با همکاری شبکه تلویزیونی اچ بی او نوردیک (HBO Nordic)، شعبه اسکاندیناویایی شبکه اچ بی او آمریکا که این سریال را پخش می کند، ارائه شده است. اگرچه این دهکده برفی از سال 2000 افتتاح شده، اما برای اولین بار است که این هتل با الهام از سریال بازی تاج و تخت تزئین شده است.

این هتل از 14 باب اتاق و 10 باب سوئیت تشکیل شده که بیشتر آن ها با مجسمه های یخی که همگی نمایانگر شخصیت ها و موضوعات این سریال هستند، آراسته شده اند. به عنوان نمونه یکی از اتاق های این هتل ، تخت آهنین (Iron Throne) معروف این سریال را در خود جای داده و در کنار این تخت باشکوه یخی، یکی از شخصیت های منفی سریال به نام مونتین (Mountain) قرار گرفته است.

با بالا رفتن دمای هوا، هتل را در دمای منفی پنج درجه سلسیوس نگهداری می کنند، به همین دلیل، به میهمانان توصیه می شود که تنها یک شب را در این هتل سپری کنند. اگرچه اتاقک هایی در این هتل تعبیه شده اند که دمای بالاتری دارند و گرم تر هستند و میهمانان می توانند اقامت طولانی تری را بدون تحمل کردن هایپوترمی در آن ها بگذرانند.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این هتل می توان به نمادهای مربوط به خانه های وستروس (Westeros) بر روی دیوارها و شبیه سازی دقیق تالار چهره ها (Hall of Faces) در براووس (Bravos) اشاره کرد.

یک ویژگی فوق العاده سرگرم کننده این هتل یخی سرسره اژدها است که تنها برای استفاده بچه ها ساخته شده است. همچنین یک گالری مجسمه سازی یخی و یک کلیسای کوچک یخی برای زوج هایی که تمایل دارند که در این هتل ازدواج کنند، وجود دارد.

فعالیت هایی که در این هتل می توانید انجام دهید، بسیار فراوان هستند و برخی از آن ها شامل گوزن سواری، هاسکی سواری، اسنوموبیل سواری، اسکی و کلاس های ساخت مجسمه های یخی می شود.

این هتل همچنین مکانی فوق العاده برای دیدنی شفق های قطبی خیره کننده است. حتی هتل اسنوموبیل های خاصی برای کسانی که قصد دارند به دیدن این پدیده حیرت انگیز و خارق العاده بروند، اختصاص داده است.

نوشیدنی های این رستوران در جام های کریستال یخی به جای جام های طلایی ریخته می شوند و غذاها نیز در رستوران یخی سرو می شوند. رستوران نیز دارای مبلمان منجمد و منو استیک گوزن شمالی است.

با این حال، تمام اتاق های این هتل با الهام از دنیای افسانه ای وستروس، جایی که بیشتر اتفاقات بازی تاج و تخت در آن می افتد، ساخته نشده اند. یک نمونه از این اتاق ها، سوئیت قورباغه (قورباغه Suite) است.

قیمت اتاق های این هتل از شبی 200 دلار یا 148 یورو شروع می شود و باید هزینه ای برابر با 18 دلار یا 15 یورو نیز بابت ورود به این دهکده یخی پرداخت کنید. راهنمای تور نیز برای گروه های 30 نفره نزدیک به 78 دلار هزینه دارد. حواس تان باشد که رزرو اتاق های این هتل تنها تا آخر آوریل 2018 امکان پذیر است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2101

به "هتل شگفت انگیز و یخی بازی تاج و تخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل شگفت انگیز و یخی بازی تاج و تخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید