هشدار شرکت آب منطفه ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به طغیان رودخانه ها

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های این استان طی دو روز آینده هشدار داد.

هشدار شرکت آب منطفه ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به طغیان رودخانه ها

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

مهندس علی داودی مهر آدینه هشتم فروردین ماه 99 اضافه نمود: با توجه به بارندگی های پیش رو در روزهای شنبه و یکشنبه، نهم و دهم فروردین امسال و اخطارسازمان هواشناسی کشور و ستاد ملی پشتیبانی و مدیریت سیلاب وزارت نیرو در شرکت مدیریت منابع آب ایران، سیلابی شدن مسیل ها و بالا آمدن آب رودخانه های استان محتمل خواهد بود، بنابراین از مردم فهیم استان انتظار می رود از اسکان، تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری نمایند.

وی اظهارکرد: بارندگی های اخیر موجب شده است تا آب ورودی به سدها نیز در شرایط مناسبی قرار گیرد و هم اکنون سدهای کوثر و شاه قاسم، می توانند جریان ورودی سیل را مهار نمایند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، داودی مهر اعلام کرد: همان طور که سیلاب سال گذشته با مدیریت استان، با وجود خسارت های وارد شده کنترل شد، در بارندگی های اخیر نیز شرکت آب منطقه ای استان، کلیه تمهیدات لازم را برای کنترل سیل احتمالی در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 925

به "هشدار شرکت آب منطفه ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به طغیان رودخانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار شرکت آب منطفه ای کهگیلویه و بویراحمد نسبت به طغیان رودخانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید