همه چیز درباره ویزای تایلند

به گزارش تور ایران، چطور ویزای توریستی تایلند بگیریم؟

کشور زیبای تایلند با طبیعت خاص و باورنکردنی اش هواداران زیادی نه فقط در ایران بلکه در سرتاسر جهان دارد. طبیعت بکر در کنار فرهنگ پربار و مردمانی دوست داشتنی، این کشور را محبوب توریست ها نموده است. برای سفر به تایلند حتما باید ویزا داشته باشید و اولین کار این است که برای ویزای توریستی این کشور اقدام کنید. در ادامه مطلب با خبرنگاران همراه باشید تا همه چیز را درباره ویزای تایلند و قوانین آن یاد بگیرید.

همه چیز درباره ویزای تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ویزای توریستی تایلند مخصوص افرادی است که می خواهند برای تفریح و گردشگری به این کشور زیبا سفر نمایند. مدت زمان اعتبار این ویزا، 3 ماه بعد از صدور آن است و بطور کلی می توانید بین 30 تا 60 روز یعنی تقریبا 2 ماه در این کشور بمانید. یکی از خوبی های ویزای تایلند این است که اصلا دردسر ندارد و می توان به راحتی آن را دریافت کرد، در واقع برای دریافت ویزا لازم نیست که خودتان حتما حضور داشته باشید و مانند کشورهای دیگر که از فرد مصاحبه گرفته می گردد، در این نوع ویزا مصاحبه ای در کار نیست. البته یادتان باشد که ما داریم درباره ویزای توریستی صحبت می کنیم و قوانین را درباره آن می گوییم، برای دریافت ویزای کاری یا اقامت و یا هر مدل ویزای دیگری به غیر از توریستی علاوه براینکه حضور شخص الزامی است، از او مصاحبه هم گرفته می گردد.

نکته: ویزای توریستی همانطور که از اسم آن معلوم است فقط برای گردشگری صادر می گردد و در صورتیکه با این ویزا بعد از سفر به تایلند کار کنید، تخلف و جرم محسوب می گردد و مورد پیگردی قرار می گیرد. علاوه بر این در صورتی که احساس کردید اقامت شما ممکن بیشتر از حد تعیین شده طول بکشد، حتما قبل از آن، برای تمدید تاریخ ویزا اقدام کنید تا با مشکل روبرو نشوید.

چه مدارکی برای ویزای تایلند احتیاج داریم؟

بعد از پر کردن فرم تقاضا، باید مدارکی را هم به کنسولگری تایلند ارائه کنید که در زیر آمده اند:

- اصل شناسنامه و کارت ملی و ترجیحا برای احتیاط، کپی از هر دو.

- پاسپورتی که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

- 2 قطعه عکس 46 بصورت رنگی و از چهره. تاریخ عکس ها نباید بیشتر از 1 سال باشد.

- ارائه پرینتی از حساب بانکی در 3 ماه اخیر و مانده حساب فعلی

- بلیط رفت و برگشت هواپیما

- واچر هتل برای مدت اقامت

انواع ویزای توریستی تایلند

ویزای توریستی تایلند 2 حالت دارد یا می توانید حالت عادی را بخواهید و یا حالت فوری. حالت فوری برای وقتی بهتر است که عجله داشته باشید چون هزینه آن از حالت عادی بیشتر است. در واقع صدور ویزای عادی یک هفته و صدور ویزای فوری فقط 1 تا 2 روز زمان می برد. هزینه ویزای عادی 50 یورو است اما هزینه ویزای فوری تعیین نیست و در زمان درخواست ویزا تعیین می گردد.

آدرس سفارت تایلند در تهران: خیابان بهارستان، پارک امین الدوله، شماره 4

ساعت کاری: یکشنبه تا پنج شنبه 16-8

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 460

به "همه چیز درباره ویزای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ویزای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید