همه چیز در مورد فواید به

به گزارش تور ایران، شاید برایتان جالب باشد که بدانید خواستگاه بیشتر میوه های پاییزی برخی کشورهای جنوبی اروپا و کشورهای جنوب غربی آسیا مانند ایران، سوریه، لبنان، پاکستان و... می باشد.

همه چیز در مورد فواید به

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، اقلیم و آب و هوای این کشورها به گونه ای است که میوه های پاییزی در چنین کشورهایی به خوبی بارور می شوند و رشد می کنند و این میوه ها در سایر کشورها به عنوان میوه های کمیاب و استثنایی شناخته می شوند. از آن جمله می توان به میوه به اشاره نمود. لازم به ذکر است خواص بی نظیر این میوه در احادیث متعدد هم بیان شده است و از آن به عنوان یکی از میوه های بهشتی یاد کرده اند. این گیاه بی نظیر نه تنها میوه ای پرخاصیت دارد، بلکه دانه ها و برگ های این گیاه نیز دارای خواص درمانی شگفت آوری می باشند. در ادامه با خواص میوه، دانه و برگ های به آشنا می شوید.

درمان سرفه

دانه های خشک شده به برای درمان گلودرد و تسکین سرفه بسیار کارآمد می باشد. این دانه ها را در آب حل کنید و به عنوان داروی سرفه استفاده نمایید. این درمان بالاخص برای بچه ها بسیار مفید است زیرا صد در صد بدون الکل می باشد. دانه های این گیاه برای درمان پنومونی، سرماخوردگی، سرفه، آسم و بیماری های تنفسی استفاده می شود. برای این منظور لازم است تا دانه های به را در آب بجوشانید و سپس مصرف نمایید.

اثرات درمانی دیگر

1. میوه به باعث بهبود اشتها می شود. همچنین خون رسانی و تغذیه قلب را تسهیل می نماید.

2. میوه به برای تسکین التهاب ارگان های داخلی مانند رحم بسیار مناسب است.

3. میوه، دانه و برگ های به برای بهبود بیماری های دستگاه ادراری پیشنهاد می شوند.

4. برای افراد دیابتی که می خواهند سطح قند خون خود را کاهش دهند، مصرف دمنوش به با تمام ضمایم به صورت میوه، دانه و برگ های به، 3 بار در روز توصیه می شود.

5. این میوه همچنین برای بیماری های پوستی و ناراحتی های چشمی مناسب می باشد.

6. برگ به همچنین برای تقویت موها و کدر کردن رنگ آنها در صورت استفاده موضعی بر روی موها، پیشنهاد مناسبی است.

منبع: آرمان

بازگشت به سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 948

به "همه چیز در مورد فواید به" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در مورد فواید به"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید