همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین

به گزارش تور ایران، در سال گردشگری کانادا و چین، دو کشور به دنبال تسهیل گردشگری چینی ها در کانادا هستند.

همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

دو جاذبه گردشگری معروف کانادا، برج CN و آکواریوم ریپلی در تورنتو پذیرفته اند که طرح های پرداخت با بزرگ ترین اپراتورهای تلفن همراه چین - Wechat Pay و Alipay - را اجرا نمایند. اضافه شدن WeChat Pay و Alipay به این معنی است که هر دو جاذبه پرداخت هایی را که به RMB چین انجام می شوند را پذیرفته و آن ها را با استفاده از برنامه های مربوط به دلار کانادا تبدیل می نمایند.

مصرف نمایندگان چینی تمایل زیادی به استفاده از طرح های پرداخت با تلفن همراه خود برای خرید کالاها و خدمات دارند و WeChat Pay و Alipay بیش از 1.3 میلیارد کاربر در این کشور فعال دارند.

یوهان بلارنر، رئیس و مدیر عامل گردشگری تورنتو گفت که سال 2018 به عنوان سال گردشگری کانادا و چین اعلام شده است. اکنون زمانی است که باید روی چگونگی تسهیل مسافرت چینی ها به تورنتو و کسب تجربیاتی هیجان انگیز و راحت در آن، تمرکز کنیم.

دولت کانادا و دولت چین، سال 2018 را به عنوان سال گردشگری کانادا و گردشگری چین اعلام و این رویداد را به صورت رسمی با برگزاری مراسم افتتاحیه به میزبانی مقامات گردشگری چین در تورنتو شروع کردند.

از سال 2014، چین با 319000 بازدیدنماینده در سال گذشته، بزرگ ترین بازار خارج از کشور تورنتو بوده است. طی پنج سال گذشته، بازدید از چین بیش از 100 درصد افزایش یافته است. در سال 2017 بازدیدنمایندگان چینی 304 میلیون دلار در کانادا هزینه نموده اند که طی پنج سال، 147 درصد افزایش داشته است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 577

به "همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جاذبه های گردشگری تورنتو با اپراتورهای تلفن همراه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید