هیولایی پرقدرت و خشمگین!

به گزارش تور ایران، مک لارن 765LT به خوبی میراث 675LT را حفظ کرده و درعین حال توانایی های 720S را به ارث برده است. پیشرانه 4 لیتری توئین توربوی این خودرو قوی تر از 720S بوده اما نوویتک از همین خروجی نیز راضی نشده است.

هیولایی پرقدرت و خشمگین!

به گزارش خبرنگاران، این تیونر آلمانی در ارتقای سوپرکارهای مشهور دنیا خوش درخشیده و این بار هم روی سوپرکار جذاب مک لارن کار کرده است. 765LT چه در بخش ظاهری و چه در بخش عملکردی بهبودهای قابل توجهی را تجربه کرده است.

نوویتک سه پکیج تیونینگ را در نظر گرفته که البته قوی ترین آن ها پکیج مرحله 2 است. واحد کنترل پیشرانه N ترونیک این شرکت باعث ارتقای جرقه زنی و تزریق سوخت پیشرانه شده و کنترل فشار بوست الکترونیکی را بهبود بخشیده است.

حاصل این تغییرات رسیدن به خروجی 855 اسب بخاری و گشتاور 898 نیوتون متری است. قدرت بیشتر باعث شده شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 765LT به 2.5 ثانیه رسیده و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز در 6.5 ثانیه ثبت شود.

حداکثر سرعت این خودرو نیز فراتر از 330 کیلومتر در ساعت بوده و اندکی پایین تر از سقف سرعت 340 کیلومتر در ساعت 720S می باشد.

اما نوویتک روی جذابیت شنیداری سوپرکار مک لارن نیز کار کرده و از اگزوز پرفورمنسی سود برده است. این شرکت همچنین رینگ های 20 و 21 اینچی فورج کاری شده ووسن را با 72 رنگ مختلف در نظر گرفته است. کیت سیستم تعلیق نوویتک هم باعث کاهش ارتفاع حدود 20 میلی متری 765LT می شود.

نوویتک علاوه بر پیشرانه روی بدنه نیز کار کرده و قطعات فیبر کربنی را در نظر گرفته است. از جمله این قطعات می توان به چراغ های جلو، پانل های بدنه، ورودی های هوای روی سقف و کاپوت و… اشاره کرد.

داخل کابین نیز تقریباً آپشن های بدون محدودیتی از نظر رنگ و چرم و تریم وجود دارد.

منبع: پدال

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1610

به "هیولایی پرقدرت و خشمگین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیولایی پرقدرت و خشمگین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید