واتس اپ نمایش استاتوس ها در صفحه چت را آزمایش می نماید

به گزارش تور ایران، واتس اپ همواره ویژگی های نوی را در دسترس کاربران خود قرار می دهد و حالا طبق گزارش های موجود، پیغام رسان محبوب شرکت متا در حال کار روی قابلیت نو دیگری است: امکان تماشای استاتوس (Status) کاربران از فهرست چت ها.

واتس اپ نمایش استاتوس ها در صفحه چت را آزمایش می نماید

به گزارش وب سایت WABetaInfo که اخبار مربوط به واتس اپ را پوشش می دهد، نسخه بتا 22.18.0.70 این اپلیکیشن برای سیستم عامل iOS، امکان مشاهده استاتوس ها در فهرست چت را برای کاربران فراهم می نماید.

قابلیت نو واتس اپ

همانطور که در تصویر بالا دیده می گردد، با این به روزرسانی زمانی که کاربران محتوای نوی را در شرایط خود به اشتراک بگذارند، همواره می توان آن را در فهرست چت مشاهده کرد.

از زمان معرفی قابلیت Status واتس اپ چند سال می گذرد. با وجود این ویژگی کاربران می توانند مانند استوری اینستاگرام، عکس ها و ویدیوهایی را با دیگران به اشتراک بگذارند که پس از 24 ساعت ناپدید خواهند شد. هرچند این قابلیت به میزان استوری اینستاگرام محبوب نیست، اما می تواند برای حساب های تجاری که اقدام به فروش خدمات یا محصولات خود در واتس اپ می نمایند، مفید باشد.

نکته قابل توجه دیگری که WABetainfo به آن اشاره نموده، این است که کاربران می توانند امکان نمایش شرایط ها در فهرست چت را در صورت احتیاج و به دلخواه خود فعال یا غیرفعال نمایند.

در حال حاضر ظاهرا این قابلیت فقط در دسترس بخش کوچکی از آزمایش نمایندگان نسخه بتا اپلیکیشن قرار گرفته. بعلاوه با وجود این ویژگی، شرکت متا که به طور کلی هوادار تبلیغات است، می تواند مانند استوری های اینستاگرام، در بین محتوا قرار داده شده در استاتوس کاربران، از تبلیغات استفاده کند.

متا در طول چند وقت گذشته کوشش زیادی نموده تا محبوبیت اپلیکیشن پیغام رسان خود را بیشتر کند. شرکت متعلق به مارک زاکربرگ علاوه بر انتشار نسخه بومی (Native) واتس اپ برای ویندوز، در طول این سال، قابلیت های دیگری از جمله واکنش ها (Reactions)، توانایی انتقال تاریخچه چت از iOS به اندروید (و بالعکس) و موارد زیاد دیگری را در دسترس کاربران خود قرار داده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2323

به "واتس اپ نمایش استاتوس ها در صفحه چت را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ نمایش استاتوس ها در صفحه چت را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید