واکنش مدیرعامل استقلال به شایعه پرسپولیسی بودنش

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: استقلال زودتر از پرسپولیس کادر مدیریتی نوش را شناخت و مصطفی آجرلو، مدیری که پیش از این می خواست رییس فدراسیون فوتبال گردد را به اسم مدیرعامل نو انتخاب کرد. البته مدیرعامل شدن او در استقلال بدون حرف و حدیث نبوده، چون پیش تر و قبل از اینکه به صورت رسمی مدیرعامل استقلال گردد شایعه شده بود که او پرسپولیسی است.

واکنش مدیرعامل استقلال به شایعه پرسپولیسی بودنش

به گزارش خبرنگاران، این شایعه البته همچنان در فضای مجازی مطرح می گردد و نسبت به آن واکنش های مختلفی انجام شده است. با این حال، اما امروز فرهیختگان گزارشی از یک محفل خصوصی داده که آجرلو در آن حضور داشته و نوشته که در آن نشست، آجرلو نسبت به پرسپولیسی بودنش واکنش نشان داده است. در بخشی از این گزارش اینطور آمده است: طبق شنیده ها آجرلو عزم خود را جزم نموده است تا با نجات استقلال از بحران، باشگاهی مدرن را بسازد و جالب اینکه در یک محفل خصوصی اسم نموده است تا زمانی که به اهداف خود در باشگاه استقلال نرسد و این تیم را قهرمان نکند، هرگز درخصوص فعالیت های خود در این باشگاه مصاحبه نخواهد کرد. این درحالی است که آجرلو به خوبی متوجه شده بیشترین ضربه را باشگاه استقلال در در ادوار مدیریتی قبلی از مصاحبه ها و اظهارات ضد و نقیض مدیران و مسئولان وقت متحمل شده و جالب اینکه وی حتی به اعضای هیات مدیره هم سفارش نموده است تا درصورت امکان درخصوص مسائل مرتبط با باشگاه استقلال کمتر صحبت نمایند.

نکته قابل توجه اینکه طی روز های اخیر و در یک محفل خصوصی بعضی افراد از آجرلو سوال می نمایند که در فضای مجازی این طور به طرفداران القا شده است که شما پرسپولیسی هستید که مدیرعامل نو استقلال با تعجب در این خصوص می گوید: اگر این طور بود در همان روز اول حضورم در این باشگاه با فرهاد مجیدی قطع همکاری نموده و او را رد می کردم. جالب اینکه بعضی افراد قبل از اینکه مدیرعامل بشوم از من درخواست نموده بودند تا با مجیدی قطع همکاری کنم و یک کادرفنی قوی خارجی را برای استقلال انتخاب کنم و حتی از مربیان انگلیسی نام بردند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1961

به "واکنش مدیرعامل استقلال به شایعه پرسپولیسی بودنش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل استقلال به شایعه پرسپولیسی بودنش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید