ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس هواشناسی گفت: سامانه بارشی از سمت جنوب غرب و غرب کشور وارد کشور خواهد شد.

ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خانم معصومه احمدی اضافه کرد: امروز همچنان سامانه بارشی برای کشورمان در جنوب و غرب کشورمان بخصوص دامنه زاگرس، جنوب و غرب کشور به فعالیت خودش ادامه می دهد هر چند شدت بارش ها نسبت به روز گذشته کاهش می یابد، اما در این مناطق همچنان بارندگی ها ادامه دارد.

خانم احمدی گفت: در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر به خصوص سواحل غربی و همچنین شمال شرق کشور هم این شرایط ادامه دارد.

وی اضافه کرد: اواخر امروز و فردا بارش در مناطق غرب خواهد بود، اما شدت بارش ها همچنان در استان خوزستان به خصوص نیمه شرقی و شمالی این استان نظیر استان های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شمال خلیج فارس، شمال بوشهر، شمال فارس و بخش هایی از استان لرستان و ایلام خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: در سواحل غربی دریای خزر، استان گیلان، بخشی از استان اردبیل و غرب استان مازندران بارش نسبتاً خوبی پیش بینی می گردد.

خانم احمدی برای اواخر روز سه شنبه با توجه به ورود سامانه بارشی دیگری از سمت جنوب غرب و غرب کشور بارش های قابل توجهی را برای روز چهارشنبه پیش بینی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی گفت: فرایند افزایش نسبی دما در تهران و افزایش مه در ارتفاعات پایتخت و مناطق سردسیر دور از انتظار نیست و رشد ابر و افزایش دما به حدود 11 درجه برای پایتخت پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1515

به "ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید