ورود شرکت های فناور به حوزه شناختی تسهیل می گردد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، تفاهم نامه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی با هدف توسعه اکوسیستم علوم و فناوری های شناختی به امضا رسید.

ورود شرکت های فناور به حوزه شناختی تسهیل می گردد

هدف از انعقاد این تفاهم نامه که به امضای سید محمد مهدوی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و حسین سلمانی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی رسید، توسعه اکوسیستم علوم و فناوری های شناختی است.

در این تفاهم نامه تاکید شده تا از محل منابع ستاد و صندوق، تسهیلات لازم برای یاری به شرکت های فناور و محققان در این حوزه برای توسعه فعالیت هایشان ارائه گردد.

صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی غیر دولتی به عنوان یکی از صندوق های عامل ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این تفاهم نامه برای یاری به توسعه اکوسیستم فناوری های شناختی انتخاب شده است.

در چارچوب این همکاری مشترک که به مدت پنج سال ادامه می یابد، تسهیلات و منابع مالی لازم و سایر اشکال خدمات مالی به وسیله صندوق عامل به متقاضیان معرفی شده از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1401 بروزرسانی: 15 اسفند 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2364

به "ورود شرکت های فناور به حوزه شناختی تسهیل می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ورود شرکت های فناور به حوزه شناختی تسهیل می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود شرکت های فناور به حوزه شناختی تسهیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید