چاپ تراکت: پاسخ منفی AFC به درخواست فدراسیون ایران برای تعویق بازی تراکتور

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تراکتور روز سه شنبه هفته آینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با النصر عربستان ملاقات می نماید.

چاپ تراکت: پاسخ منفی AFC به درخواست فدراسیون ایران برای تعویق بازی تراکتور

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

باشگاه تراکتور روز گذشته خاطرنشان کرد که به علت مشکلاتی که در تعداد بازیکنانش ایجاد شده، در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تعویق بازی با النصر شده است. در این میان حتی بحث انصراف تراکتور هم از لیگ قهرمانان به میان آمد اما در نهایت جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه امروز خاطرنشان کرد که تراکتور در هر صورت مقابل النصر بازی می نماید.

در این ارتباط سلطان المهوس خبرنگار عربستانی به نقل از یک منبع مطلع در AFC خاطرنشان کرد که این نهاد تا به امروز نامه ای از باشگاه تراکتور در ارتباط با ملاقات النصر دریافت نکرده است.

این منبع خبری بعلاوه گفت: تماس هایی از سوی فدراسیون فوتبال ایران (با AFC) وجود داشت و تایید شد که بازی به تعویق نمی افتد. موضوع تغییر فهرست بازیکنان هم منوط به دستورالعمل های رسمی است که به باشگاه ها اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1931

به "چاپ تراکت: پاسخ منفی AFC به درخواست فدراسیون ایران برای تعویق بازی تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ تراکت: پاسخ منفی AFC به درخواست فدراسیون ایران برای تعویق بازی تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید