تور اروپا: پوچتینو: فکر نمی کردم بتوانیم مسی را به پاری سن ژرمن بیاوریم، برای قهرمانی در اروپا باید خوش شانس باشیم

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن می گوید که پیوستن هموطنش به این تیم اتفاقی بود که حتی این مرد آرژانتینی هم تصورش را نمی کرد.

تور اروپا: پوچتینو: فکر نمی کردم بتوانیم مسی را به پاری سن ژرمن بیاوریم، برای قهرمانی در اروپا باید خوش شانس باشیم

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مائوریسیو پوچتینو در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) شاگردانش در خانه کلوب بروژ بلژیک در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که هرگز فکرش را نمی کرد روزی لیونل مسی به شاگردان او ملحق گردد.

مسی پس از سرانجام قراردادش با بارسلونا و خودداری این باشگاه از تمدید قرارداد او به خاطر حقوق نجومی اش، به اسم بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن پیوست تا یکی از مهمترین جابجایی تاریخ فوتبال شکل بگیرد.

او درباره مسی و ورودش به پارک دو پرنس گفت: شاید من شایسته ترین آدم برای توصیف او نباشم و افرادی با دامنه لغات گسترده تر بهتر بتوانند او و شایستگی هایش را تشریح نمایند. با این حال به نظر من مسی همواره یکی از برترین بازیکنان جهان بوده است. سرعت تطبیق پذیری او با تیم ما بسیار بالا بوده است. او دارد به خوبی تمرین و سعی می نماید که سطح بازی اش را تا جای ممکن بالا ببرد.

پوچتینو اضافه نمود: راستش من فکر نمی کردم که پیوستن او به تیم ما امکان پذیر باشد، چون همه چیز آنقدر سریع رخ داد که من نتوانستم آنچه رخ داد را درست هضم کنم. با این حال باید بگویم که میان ما رابطه خوبی وجود دارد. به هر حال هر دوی ما آرژانتینی هستیم و اهل روساریو و هوادار تیم نیوولز. من مسی را حتی زمانی که رقیب تیم هایم بود هم همواره تحسین می کردم و حالا که به تیم ما ملحق شده باید بگویم اتفاقی باورنکردنی اتفاق افتاده است. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم PSG را به آنچه می خواهد برسانیم.

سرمربی پاریسی ها درباره ورود سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید هم به پارک دو پرنس گفت: سرخیو راموس بازیکنی است که می تواند تجربیات و روحیه رقابت طلبی اش را به بازیکنان ما انتقال دهد، چون او هم مانند لئو چیزهای زیادی برده است. داشتن بازیکنی مانند او با توانایی هایی که دارد و آثاری که می تواند بر عملکرد سایر بازیکنان داشته باشد، اتفاق بسیار خوبی است.

پوچتینو درباره شانس تیمش برای فتح این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: لیگ قهرمانان تورنمتی غیرقابل پیش بینی است. به همین علت هم مجذوب کننده ترین تورنمنت برای بازی کردن است. برای قهرمانی در این تورنمنت علاوه بر کیفیت باید شانس هم داشته باشید. تمام تیم هایی که در این تورنمنت شرکت دارند قوی هستند و سرمایه گذاری های فراوانی برای رسیدن به قهرمانی نموده اند. به نظرم هیچ چیزی نمی تواند بهتر از سهم داشتن در قهرمانی یک تیم در لیگ قهرمانان باشد. ما هم برای کسب این اسم احساس مسئولیت می کنیم. می خواهیم از حضور در لیگ قهرمانان لذت ببریم.

تیم های پاری سن ژرمن و بروژ فردا شب (چهارشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در بلژیک برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1400 بروزرسانی: 25 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1937

به "تور اروپا: پوچتینو: فکر نمی کردم بتوانیم مسی را به پاری سن ژرمن بیاوریم، برای قهرمانی در اروپا باید خوش شانس باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: پوچتینو: فکر نمی کردم بتوانیم مسی را به پاری سن ژرمن بیاوریم، برای قهرمانی در اروپا باید خوش شانس باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید