چرا اجازه استقبال از ساحلی بازان داده نشد؟

به گزارش تور ایران، روزنامه اعتماد نوشت: حاشیه های بازگشت تیم ملی فوتبال ساحلی از فرودگاه امام آغاز شد. درحالی که تعدادی از مردم برای استقبال از تیم به همراه خبرنگاران و خانواده های بازیکنان حضور پیدا نموده بودند به آن ها اجازه ورود به محوطه داده نشد. تصاویر نشان می دهد نیرو های حراست فرودگاه برخورد بسیار بدی با خبرنگاران دارند و حتی دست به خشونت فیزیکی نیز می زنند.

چرا اجازه استقبال از ساحلی بازان داده نشد؟

درنهایت هیچ کس هم به این سوال پاسخ نداد که چرا هواداران تیم ملی و خبرنگاران اجازه ملاقات با ملی پوشان را ندارند. درنهایت اعضای تیم با یک مینی بوس به بیرون از محوطه برده شدند. اخبار غیررسمی نشان می دهد همین اتفاق در بوشهر و هنگام استقبال مردم از چند بازیکن بوشهری تیم نیز رقم خورده است. بعضی تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد به استقبال کنندگان اجازه تجمع و حضور در فرودگاه داده نشده و گویا برخورد هایی نیز انجام شده است.

روز گذشته بعضی رسانه های اصولگرا در حالی که می خواستند بگویند این ها نظر ما نیست با انتشار متن هایی با عنوان نظرات مردم در رابطه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی حسابی به اعضای تیم تاختند. به عنوان مثال یک خبرگزاری اصولگرا نظراتی را منتشر کرد که در آن بازیکنان تیم ملی بی غیرت، وطن فروش و خائن نامیده شدند. درنهایت این خبرگزاری ها از مقامات خواستند برخورد قاطعانه با بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی صورت بگیرد تا درس عبرتی برای دیگران گردد.

روز دوشنبه فدراسیون فوتبال از رسیدگی به اتفاقات مربوط به مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره ای و مخصوصا بازی فینال خبر داده بود.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یکشنبه شب و در چارچوب مسابقات قهرمانی جام بین قاره ای پیروز شد برزیل قدرتمند را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. قهرمانی در امارات چهارمین عنوان ساحلی بازان کشورمان در این مسابقات بود که باعث شد ایران به همراه روسیه و بالاتر از برزیل تبدیل به پرافتخارترین تیم این مسابقات بگردد. این درحالی است که واکنش های معنادار بعضی بازیکنان بعد از به ثمر رساندن گل و بعلاوه خوشحالی نکردن هنگام بالا بردن جام قهرمانی حاشیه هایی به وجود آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2309

به "چرا اجازه استقبال از ساحلی بازان داده نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا اجازه استقبال از ساحلی بازان داده نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید