کانزاس به سطر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا برگشت

به گزارش تور ایران، تیم کانزاس با غلبه بر تیم بیلر در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا مجدد صدرنشینی این رقابت ها را بدست آورد.

کانزاس به سطر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا برگشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل فوق لیسانس در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت خبری واشنگتن تایمز تیم کانزاس با شکست 64-61 تیم بیلر در صدر جدول نهاده شد. کانزاسی ها پس از شکست خرس ها در واکو دوباره صدر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا را به تصاحب خود درآوردند، در حالی که تیم بیلر به رده دوم جدول سقوط کرد.

کانزاسی ها در نظرسنجی به عمل آمده برای رسیدن به مقام اول رده بندی تیم های بسکتبال حرفه ای آمریکا بیشترین رای را از آن خود کردند و هم چنین کوشش بسیاری کردند. در ماه دسامبر برای تیم کانزاس به مدت یک هفته در نظرسنجی ها بیشترین میزان احتمال قهرمانی را پیش بینی نموده بودند. اما شرایط لیگ به گونه ای بود که به نظر می رسید تقریباً هر تیمی که صعود می کرد، صدر نشینیش طولی نمی کشید.

بیلرها پس از 23 بازی که پیروز میدان شده بودند، با شکست در مقابل کانزاس، مقام دوم لیگ حرفه ای آمریکا را کسب کردند. تیم گونزاگا نیز پس از شکست در مقابل تیم BYU در رده سوم نهاده شد و تیم دیتون پس از شکست آزتکس برای اولین بار در هفته ای که هر تیم در بین 10 تیم بالای جدول از هفته گذشته خود را در صندلی جدیدی پیدا نموده بود، به رده چهارم جدول نهاده شد.

مهم ترین رویداد این هفته، صدرنشینی کانزاس است. اسکات درو، مربی تیم بیلور، که تیمش پنج هفته را در صدرنشین بود، به جی هاوکس ها (کانزاسی ها) تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 975

به "کانزاس به سطر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا برگشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "کانزاس به سطر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا برگشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانزاس به سطر جدول بسکتبال حرفه ای آمریکا برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید