کسانی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشتند باید جوابگو باشند، دلشوره تعلیق داریم

به گزارش تور ایران، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: نباید به دنبال شخص بگردیم؛ بلکه همه کسانی که در بستن این قرارداد نقش داشتند باید جوابگو باشند.

کسانی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشتند باید جوابگو باشند، دلشوره تعلیق داریم

حمید درخشان در تبادل نظر با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، درباره محکومیت فدراسیون فوتبال ایران در پرونده قرارداد ویلموتس گفت: متاسفانه ورود آدم های ناکارآمد و نبود افراد حقوقی کاربلد به این موضوع باعث شد که فدراسیون فوتبال ایران چنین جریمه سنگینی را متحمل گردد. وقتی افراد غیرفوتبالی و غیرمتخصص در این موضوع ورود کردند باید انتظار می رفت چنین اتفاقات ناگواری رقم بخورد.

وی بیان کرد: قرارداد ویلموتس با حساب کتاب بسته نشد و خسارت جبران ناپذیری به فوتبال ایران وارد نموده است. واقعاً در این پرونده پول بیت المال حیف و میل می گردد و از همه مهم تر بلاتکلیفی و دلشوره تعلیق هم باید به آن افزود.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه در این پرونده چه کسانی مقصر هستند،اظهار کرد: به نظرم همه کسانی که در بستن این قرارداد دخیل بودند باید جوابگو باشد. ما بارها از نحوه قرارداد بستن ضربه خورده ایم و هیچ زمانی از تجربه های خودمان استفاده نکردیم و در نهایت چنین اتفاق تلخ و خسارت جبران ناپذیری برای فوتبال ایران به بار می آید.

وی ادامه داد: به نظرم این قرارداد یا ناآگاهانه منعقد شده است یا اینکه افرادی در آن منفعت داشتند. به هر حال موضوع کوچکی نیست و باید همه افرادی که در بستن این قرارداد دخیل بودند جوابگو باشند. من فکر می کنم نباید به دنبال شخص بگردیم و رئیس فدراسیون را تنها مقصر این موضوع بدانیم؛ بلکه همه کسانی که سهمی در بستن این قرارداد داشتند را احضار کنیم و از آن ها شرح بخواهیم در این صورت خیلی از مسائل آشکار می گردد.

درخشان تاکید نمود: اگر امروز جلوی این خرابکاری گرفته گردد و با مسببان آن برخورد جدی گردد قطعاً در آینده کس دیگری نمی تواند چنین اشتباهات فاحشی مرتکب گردد و به آینده فوتبال یک کشور ضربه بزند. پرونده ویلموتس خسارت سنگینی به فوتبال ایران وارد نموده و از طرفی در مجامع بین المللی چهره فوتبال ایران را خدشه دار نموده است؛ اگر یک مربی درجه یک به فوتبال ایران آمده بود؛ آن وقت چنین خسارتی به بار می آمد حداقلش این بود که مربی سوابقی داشته و دلمان نمی سوخت؛ اما واقعاً ویلموتس چه آورده ای برای فوتبال ایران داشته است که حالا باید چنین خسارت سنگینی را هم بپردازیم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1364

به "کسانی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشتند باید جوابگو باشند، دلشوره تعلیق داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانی که در بستن قرارداد ویلموتس نقش داشتند باید جوابگو باشند، دلشوره تعلیق داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید