گوانجو مقصد بعدی نوازشریف در سفر چین

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: نخست وزیر پاکستان در ادامه سفر پنج روزه خود در چین راهی گواگژو شد تا از چند شرکت بزرگ در حوزه انرژی بازدید کند.

گوانجو مقصد بعدی نوازشریف در سفر چین

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از جئو نیوز؛ نواز شریف، نخست وزیر پاکستان با یک هواپیمای اختصاصی راهی گوانجو، بزرگترین شهر استان گوانگ دونگ شد.

نخست وزیر پاکستان که در یک سفر 5 روزه به چین حضور دارد با فرماندار گوانگ دونگ دیدار خواهد نمود. فرماندار این شهر به افتخار حضور نواز شریف مراسم شامی را تدارک دیده است.

نواز شریف در این سفر از چند شرکت بزرگ در حوزه انرژی بازدید خواهد نمود و در ارتباط با نحوه توزیع برق توضیحاتی به وی داده خواهد شد.

نواز شریف نخست وزیر پاکستان در دیدار با رئیس جمهور چین، به اهمیت ویژه رابطه با چین برای کشورش تاکید نمود و از حمایت های دولت چین تشکر کرد.

نواز شریف اضافه نمود پاکستان علاقمند به گسترش روابط در زمینه های مختلف با کشور چین است. نخست وزیر پاکستان اضافه نمود پاکستان امیدوار به توسعه مبادلات مالی به ویژه در بخش زیرساخت ها است و از حضور شرکت های چینی و سرمایه گذاری آنها در این زمینه استقبال می نماید.

شین جین پینگ، رئیس جمهور چین نیز در این دیدار گفت پکن امیدوار است دو طرف طرح های مربوط به ایجاد کریدور مالی چین-پاکستان را ادامه دهند. وی بر گسترش همکاری های دو جانبه تاکید نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 410

به "گوانجو مقصد بعدی نوازشریف در سفر چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوانجو مقصد بعدی نوازشریف در سفر چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید