یکی از اولویت های وزارت ارتباطات اتمام پروژه های نیمه تمام است

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، هادی اصلان زاده در نشستی با دفتر فنی و مهندسی و کارشناسان پروژه های ICT استانی برای آنالیز مسائل و مسائل موجود، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تکمیل پروژه های نیمه تمام در دفتر فنی، عملکرد این دفتر را مناسب ارزیابی اما تأکید کرد که انتظارات بیشتری وجود دارد و با اهداف فاصله داریم.

یکی از اولویت های وزارت ارتباطات اتمام پروژه های نیمه تمام است

وی به اولویت وزارت ارتباطات برای تکمیل پروژه های نیمه کاره در استان ها اشاره نمود و اضافه کرد: باید در انجام پروژه های نیمه تمام تسریع کرد تا بتوانیم پروژه های نوی را طراحی کنیم.

اصلان زاده به سلامت کار در انجام پروژه ها تأکید کرد و از کارشناسان پروژه ها خواست در صورتی که با نگاه منصفانه اگر با تخلفاتی برخورد کردند حتماً گزارش دهند که با آن برخورد گردد.

وی به استمرار و پیگیری کارها از طرف کارشناسان پروژه ها تأکید کرد و اضافه کرد: برای انجام پروژه ها مسائل و مسائل بسیاری وجود دارد اما باید به طور مستمر پیگیری گردد تا کارها به خاتمه برسد.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد سالانه و پیشرفت پروژه های احداث مجتمع ICT مراکز استان ها ارائه و روند تکمیل و تحویل مجتمع های ICT استان های چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه مورد آنالیز نهاده شد.

گزارش کنترل پروژه از مجتمع های در حال تکمیل از قبیل مجتمع ICT استان آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، آنالیز شده و مسائل و موانع موجود در تکمیل آن ها و برنامه فیزیکی و ریالی و پیشرفت مورد انتظار سالانه احداث مجتمع های ICT نو در سایر استان ها به اطلاع معاون وزیر ارتباطات رسید و راهکارهای لازم تصویب شد.

بعلاوه عملکرد و برنامه دفتر فنی و مهندسی برای نظارت بر سایر پروژه های عمرانی وزارتخانه و پروژه های بهسازی لرزه ای ساختمان های پردیس وزارت و احداث مراکز داده مورد آنالیز نهاده شد

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1401 بروزرسانی: 26 مهر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2301

به "یکی از اولویت های وزارت ارتباطات اتمام پروژه های نیمه تمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یکی از اولویت های وزارت ارتباطات اتمام پروژه های نیمه تمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید