آشنایی با سوغات آگرا ، هند Agra

به گزارش تور ایران، آگرا یکی از شهرهای محبوب هند برای گردشگران است. این شهر به خاطر بنای باشکوه و زیبای تاج محل و سایر آثار تاریخی و معماری شگفت انگیزش شهرت دارد. اما آگرا علاوه بر این جاذبه ها، بازارهای متعددی هم برای خرید دارد. در این بازارها می توانید بهترین صنایع دستی منطقه را تهیه کنید و به عنوان یادگار سفر به هند، به خانه ببرید. در ادامه با تعدادی از این صنایع دستی و سوغات آشنا می شویم.در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید .

آشنایی با سوغات آگرا ، هند Agra

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

صنایع دستی مرمرین

صنایع دستی ساخته شده از سنگ مرمر یکی از پر فروش ترین نوع صنایع دستی ، در این مراکز خرید به شمار می آید . انواع ظروف تزیینی، جاسیگاری، گلدان، جعبه های جواهرات و مدل های کوچک تاج محل از جمله این صنایع دستی است . هنگام خرید این نوع محصول سعی کنید از مراکز معتبر خرید کنید زیرا افراد سودجویی در بازار ها وجود دارند که با فروش محصولاتی با کیفیت پایین سعی در فریب مردم دارند .

بلیط هواپیما در طاهاگشت

ماکت های کوچک تاج محل، سوغات آگرا

تاج محل یکی از زیبا ترین و با شکوه ترین جاذبه های گردشگری دنیا به حساب می آید و هر مسافری که به دیدن این مکان می رود علاقه مند است که مجسمه کوچکی را از این محل داشته باشد که با دیدن آن خاطرات خود را تازه کند . به همین منظور انواع ماکت های تاج محل در اندازه ها و جنس های مختلف به عنوان سوغات آگرا برای فروش به مسافران و بازدید کنندگان عرضه می گردد . این ماکت های کوچک و بزرگ بعضی رنگ شده و بعضی دیگر رنگ طبیعی سنگ را دارند و جنس آن ها از سنگ های نیمه قیمتی و یا مرمر می باشد .

محصولات چرمی

مطمئن باشید که در شهر آگرا می توانید محصولات چرمی متنوعی با قیمت های مناسب تهیه نمایید . مانند کیف ، دستکش ، کمربند ، کفش ، کت و سایر محصولات چرمی . نکته قابل توجه این است که این محصولات قیمت های فوق العاده مناسبی نیز دارند . برای تهیه انواع صنایع دستی چرمی می توانید به دهکده صنایع دستی Shilpagram ، بازار Sadar ، Gangotri ، بازار کیناری و Munro Road و همچنین Emporium مراجعه کرد .

صنایع دستی فلزی آگرا

آگرا همچنین به صنایع دستی فلزی نیز هم شهرت دارد. در این شهر می توانید انواع اشیا برنجی از قبیل مجسمه ها، جعبه های تزیینی، بشقاب، جام، گلدان و… را از فروشگاه های دولتی و مغازه های صنایع دستی خریداری کنید.

فرش

آگرا یکی از بازار های فروش فرش در هند می باشد. بافت های فرش مربوط به زمان سلطنت گورکانیان در این منطقه رواج بسیاری دارد . تاجران زیادی از سراسر دنیا به این شهر برای خرید این فرش های زیبا سفر میکنند . شما میتوانید انواع فرش های کوچک و بزرگ و زینتی را در فروشگاه هایی که بیشتر در اطراف تاج محل مشغول کار هستند خریداری کنید . از بهترین مکان هایی که برای خرید فرش میتوانید بروید دهکده صنایع دستی Shilpagram است .

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 513

به "آشنایی با سوغات آگرا ، هند Agra" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سوغات آگرا ، هند Agra"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید