شروع طرح زمستانی پلیس راهور از 20 آذر

به گزارش تور ایران، طرح ویژه زمستانی پلیس راهور از 20 آذرماه شروع می گردد و فعالیت آن تا 20 اسفندماه ادامه می یابد.

شروع طرح زمستانی پلیس راهور از 20 آذر

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سردار تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا، در جلسه تشریح طرح های ترافیکی در آستانه زمستان اظهار کرد: طرح ویژه زمستانی پلیس راهور ناجا در روز 20 آذرماه سال جاری شروع می گردد و در روز 20 اسفندماه به سرانجام خواهد رسید. 27 استان درگیر طرح زمستانی هستند و 102 پاسگاه و 230 تیم پلیس راه آموزش دیده اند تا در 111 گردنه و در 118 پایگاه سیار آماده به خدمت باشند.

وی اضافه نمود: 511 نفر در گردنه های برف گیر در سال 97 کشته شدند در حالی که بیش از 40 درصد تصادفات ناشی از بی توجهی بوده است. دلیل بیشتر تصادفات خستگی و خواب آلودگی یا انحراف به چپ است. سردار حسینی ادامه داد: 79 درصد تصادفات شامل حال خودروهای سواری است.

وی بیان نمود: این جلسه با حضور 25 سازمان تشکیل شده که 16 سازمان آن برون سازمانی و خارج از ادارات و بخش های پلیسی هستند؛ سازمان های هلال احمر، راهداری، مدیریت بحران کشور، پزشکی قانونی، کمیسیون ایمنی راه وزارت کشور، معاونت آموزش وزارت آموزش و پرورش، سازمان امور عمرانی وزارت کشور، سازمان حمل و نقل وزارت کشور، سازمان بیمه مرکزی، اورژانس، سازمان هواشناسی، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری، امدادخودرو ایران، سایپا و کانون جهانگردی از جمله سازمان هایی هستند که نمایندگان آن ها در این نشست به بحث و گفتگو با پلیس پرداختند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 717

به "شروع طرح زمستانی پلیس راهور از 20 آذر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح زمستانی پلیس راهور از 20 آذر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید