آمریکا از بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران حمایت کرد

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، جکی والکات نماینده آمریکا در سازمان های بین المللی مستقر در وین با انتشار بیانیه ای از گزارش اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه ایران حمایت کرد.

آمریکا از بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران حمایت کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این بیانیه که در وبگاه سفارت امریکا در وین منتشر شده، در ابتدا با قدردانی از مدیر کل و دیگر کارمندان آژانس بین المللی انرژی اتمی شروع می گردد که گزارش اخیر را درباره ایران تهیه کردند.

بیانیه در ادامه به محتوای گزارش می پردازد و ادعاهایی علیه ایران را همراه با اتهاماتی تکرار می نماید.

سفیر آمریکا در ادامه به بیانیه انگلیس، آلمان و فرانسه پس از نشست اخیر شورای حاکم اشاره می نماید و ضمن اعلام حمایت از آنان، همچنین از دیگر اعضای شورای حکام نیز می خواهد که بیانیه اروپا را مورد آنالیز و حمایت قرار دهند.

والکات در واقع در بیانیه خود همان ادعاها و اتهامات مطرح شده از سوی مدیرکل آژانس را مطرح می نماید و این بیانیه موضوع جدیدی در بر ندارد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تازگی با انتشار گزارشی مغرضانه اتهاماتی را علیه ایران در نشست اخیر شورای حکام عنوان کرد و پس از این گزارش سه کشور اروپایی عضو برجام نیز با صدور بیانیه ای از گزارش مدیرکل آژانس حمایت کردند.

ایران با این حال با رد اتهامات مطرح شده از سوی مدیرکل آژانس، بر همکاری کامل خود بر اساس پادمان ها تاکید نموده و خواهان حفظ بی طرفی آژانس درباره پرونده هسته ای شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1210

به "آمریکا از بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا از بیانیه سه کشور اروپایی علیه ایران حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید