ابرقهرمانی از نازی آباد به چین می رود

به گزارش تور ایران، خبرنگاران: تهیه کننده انیمیشن ابرقهرمانی از نازی آباد از سفر عوامل این پروژه به چین تا 20 روز آینده اطلاع داد.

ابرقهرمانی از نازی آباد به چین می رود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

محمدرضا ابوالحسنی تهیه کننده انیمیشن ابرقهرمانی از نازی آباد برمی خیزد در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از سفر عوامل فراوری به کشور چین اطلاع داد و گفت: 20 آبان ماه با سفر به چین همکاری هایی انجام می گردد.

وی با بیان اینکه در ساخت این انیمیشن همکاری با کشور چین و یا کره انجام می گردد، اضافه نمود: در این همکاری مشترک یا از سرمایه و یا نیروی کشورها استفاده می گردد.

ابوالحسنی اضافه نمود: فراوری انیمیشن ابرقهرمانی از نازی آباد برمی خیزد نسبت به تهران 1500 زمان بسیار کمتری می برد. این انیمیشن کاری کاملا ایرانی و با مفاهیم بین المللی است که سعی می کنیم با کشور دیگری فراوری کنیم.

به گفته این تهیه کننده، در سفر به چین قرار است که برای ساخت و فراوری انیمیشن با چند استودیوی انیمیشن ساز در آن کشور گفت وگو کنیم زیرا ما می خواهیم که در هنگام نمایش فیلم، کشور دیگری هم شرکت داشته باشد.

انیمیشن ابر قهرمانی از نازی آباد برمی خیزد به کارگردانی بهرام عظیمی داستان بهمن و رامین است که اوستا و شاگرد مکانیک هستند و ابرقهرمان می شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 483

به "ابرقهرمانی از نازی آباد به چین می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابرقهرمانی از نازی آباد به چین می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید