اقدام عجیب شورای شهر بندر عباس ، اجازه برداشت از بیت المال برای تکمیل پروژه مسکن کارکنان شهرداری

به گزارش تور ایران، شورای شهر بندرعباس در جلسه روز گذشته خود تصویب کرد که 64 میلیارد ریال از بودجه شهرداری به صورت قرض برای تکمیل پروژه مسکن 192 واحدی کارکنان شهرداری اختصاص یابد.

اقدام عجیب شورای شهر بندر عباس ، اجازه برداشت از بیت المال برای تکمیل پروژه مسکن کارکنان شهرداری

به گزارش خبرنگاران، شورای شهر بندرعباس در جلسه روز گذشته خود در مصوبه ای خاص، مقرر کرد که برای تکمیل پروژه مسکن 192 واحدی شهرداری بندرعباس مبلغ 64 میلیارد ریال به صورت قرض در اختیار این پروژه برای پرداخت بدهی تسهیلات بانک مسکن پرداخت گردد.

این پروژه پر شبهه که خارج از قالب تعاونی مسکن کلید خورده، در سال های اخیر همیشه در دوره های مختلف شورای شهر با حاشیه هایی همراه بود و بعضی اعضای شورای شهر در دوره های سابق، آن را غیرقانونی خوانده بودند.

حالا شورای شهر بندرعباس می خواهد به این پروژه که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، 64 میلیارد ریال در قالب قرض اختصاص دهد تا صرف پرداخت بدهی تسهیلات بانک مسکن گردد.

شهرداری بندرعباس در دوره های گذشته در این پروژه، خود راسأ برای ساخت مسکن اقدام به گرفتن تسهیلات از بانک مسکن کرد اما در ادامه در پرداخت آن با موانع قانونی و بودجه ای روبرو شد به طوری که عملا به لحاظ قانونی، نمی توان برای مسکن کارکنان یک مجموعه از بودجه عمومی و دولتی استفاده کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2330

به "اقدام عجیب شورای شهر بندر عباس ، اجازه برداشت از بیت المال برای تکمیل پروژه مسکن کارکنان شهرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب شورای شهر بندر عباس ، اجازه برداشت از بیت المال برای تکمیل پروژه مسکن کارکنان شهرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید