اپل به زودی جایگاه هواوی را تصاحب می کند

به گزارش تور ایران، هواوی برای نخستین بار در سه ماهه دوم سال 2018 پیروز شد از لحاظ فروش جهانی گوشی های هوشمند، از شرکت اپل پیشی بگیرد. با وجود اینکه در انتهای 2018 اپل با در زمینه فروش کلی در سال مذکور با اختلاف اندک جایگاه دوم را کسب کرد، ولی هواوی به لطف گوشی های جذاب خود پیروز شد در ابتدای 2019 بار دیگر در مقام دوم قرار بگیرد.

اپل به زودی جایگاه هواوی را تصاحب می کند

کارشناسان به جای اینکه به برآورد در مورد احتمال قرارگیری اپل در جایگاه سابق خود بپردازند، تحلیل های خود را در مورد زمان تصاحب جایگاه سامسونگ از طرف هواوی به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده گوشی های هوشمند مطرح می کردند. اما در نهایت، دونالد ترامپ این شرکت چینی را تحریم کرد و با این کار هواوی با چالش های زیادی روبرو شد.

اگرچه جدیدترین پرچم داران این شرکت یعنی میت 30 و میت 30 پرو همچنان می توانند در بازار چین فروش قابل توجهی داشته باشند، اما این آمار به تنهایی نمی تواند منجر به رشد فروش گوشی های این شرکت شود. به گزارش Digitimes طبق تخمین های اجرا شده، اپل تا انتهای 2019 می تواند جایگاه هواوی را از آن خود کند.

مشخصا، تحلیلگران این روزنامه مستقر در تایوان پیش بینی کرده اند که اپل بین ماه های اکتبر تا دسامبر رتبه دوم را کسب می کند و این یعنی هنگام انتشار گزارش مربوط به سه ماهه سوم 2019 هواوی صاحب جایگاه دوم خواهد ماند. بر اساس جدیدترین گزارش مربوط به فروش گوشی ها، بین ماه های آوریل تا ژوئن امسال تفاوت آمار فروش گوشی های هواوی و اپل به 25 میلیون گوشی رسیده است؛ اما با توجه به اینکه در ماه های پیش رو گوشی های هواوی برای فروش در کشورهای غربی با مسائل زیادی روبرو می شوند و استقبال اولیه از آیفون 11 بهتر از حد انتظار بوده، سقوط هواوی به رتبه سوم در انتهای امسال اتفاق دور از انتظاری نخواهد بود.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 597

به "اپل به زودی جایگاه هواوی را تصاحب می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل به زودی جایگاه هواوی را تصاحب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید