بارتومئو: اخراج والورده شوکی بود که بارسلونا برای نتیجه دریافت در نیم فصل دوم احتیاج داشت

به گزارش تور ایران، رئیس باشگاه بارسلونا دلایل خود و همکارانش برای تغییر سرمربی این تیم با وجود صدرنشینی در جدول رده بندی لالیگا را تشریح کرد.

بارتومئو: اخراج والورده شوکی بود که بارسلونا برای نتیجه دریافت در نیم فصل دوم احتیاج داشت

با تور اسپانیا تابستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا امروز (سه شنبه) در نشست خبری معارفه کیکه ستیِن سرمربی جدید تیم درباره این تغییر در کادر فنی آبی و اناری ها توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد.

بارتومئو گفت: از نظر نتایجی که در این فصل گرفتیم، می توانیم بگوییم که شرایط خوبی داشته ایم اما همه ما می دانیم که برای مواجهه با چالش های مقطع پایانی فصل، تیم به یک شوک احتیاج داشت.

رئیس باشگاه بارسلونا درباره والورده سرمربی که روز گذشته اخراج شد هم گفت: مهمترین دلیل برکناری او وارد آوردن یک شوک به بازیکنان و تیم بود. تیم ما برای ورود به نیمه دوم فصل احتیاج داشت انگیزه بالایی پیدا کند. من ارزش کارهایی که والورده انجام داده را می دانم و برای آن احترام فراوانی قائلم اما مجبور بودیم یک نیروی محرک جدید در تیم ایجاد کنیم.

بارتومئو در پاسخ به این سؤال که آیا با بازیکنان درباره تغییر در کادر فنی تیم صحبت نموده بود، تأکید کرد: صبح امروز من به رختکن تیم رفتم و در آنجا والورده را دیدم و ما یکدیگر را در آغوش گرفتیم. با بازیکنان هم صحبت نموده ام. آنها حرفه ای هستند و صندلی، ارزش کیکه را می دانند و از ورود او خشنود هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 805

به "بارتومئو: اخراج والورده شوکی بود که بارسلونا برای نتیجه دریافت در نیم فصل دوم احتیاج داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: اخراج والورده شوکی بود که بارسلونا برای نتیجه دریافت در نیم فصل دوم احتیاج داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید