گواردیولا: نتیجه بازی مان مقابل بروژ کاملاً عادلانه و پیروزی حق ما بود

به گزارش تور ایران، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در مصاف خانگی برابر نماینده بلژیک ابراز خرسندی و پیروزی را حق آنها دانست.

گواردیولا: نتیجه بازی مان مقابل بروژ کاملاً عادلانه و پیروزی حق ما بود

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (چهارشنبه) در چهارمین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میهمانش کلوب بروژ بلژیک را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و با این نتیجه صدر جدول گروه A را از چنگ پاری سن ژرمن درآورد.

گواردیولا که تیمش اکنون 9 امتیازی است، پس از این بازی گفت: کاملاً سزاوار کسب این پیروزی بودیم اگرچه بعد از آنکه گل خوردیم کمی افت کردیم. عملکردمان در نیمه دوم واقعاً خوب بود. حریف چند لایه دفاع می کرد و به همین علت گل زدن به آن کار آسانی نبود. بازی خوبی بود. بعد از باخت مان به پاری سن ژرمن در پاریس خیلی مهم بود که از دو بازی خود مقابل بروژ حداکثر امتیازات را بگیریم که همینطور هم شد. من واقعاً راضی ام. درست است که حریف توانست گل اول ما را جبران کند و همین موضوع کمی ما را ناراحت کرد اما در نیمه دوم با بالا بردن فشارمان به گل هایی که استحقاقش را داشتیم رسیدیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی ادامه داد: اگر مردم انتظار دارند که منچسترسیتی بعد از 20 دقیقه از شروع بازی 4 یا 5 گل از حریفانش پیش باشد باید بگویم که این فقط یک خیال پردازی و توهم است. چون ما دو هفته قبل یک بازی را 5 بر یک بریم علت نمی گردد که اینجا هم دوباره همان اتفاق رخ دهد. درکل من از شیوه ای که تیمم به گل خورده واکنش نشان داد راضی ام.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2019

به "گواردیولا: نتیجه بازی مان مقابل بروژ کاملاً عادلانه و پیروزی حق ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نتیجه بازی مان مقابل بروژ کاملاً عادلانه و پیروزی حق ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید