بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش تور ایران، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس پلیس راهور خراسان رضوی از بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در استان از روز شنبه، 6 اردیبهشت ماه خبر داد.

بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در خراسان رضوی

سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراکز تعویض پلاک در سطح استان با توجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک در استان خراسان رضوی تعطیل شدند.

وی افزود: با توجه به کاهش سطح انتشار این بیماری و برابر مطالبه شهروندان، مبنی بر استفاده از خدمات این مراکز، پس از بازدید دفاتر و مراکز تعویض پلاک در سراسر استان و ابلاغ پروتکل های بهداشتی به این مراکز و هماهنگی با پلیس راهور ناجا بر اساس مجوز صادر شده از روز شنبه، ششم اردیبهشت ماه این مراکز در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی بازگشایی می شوkد.

وی گفت: در راستای سیاست های بهداشتی، مراقبتی و فاصله گذاری های لازم برای کاهش و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمات در این مراکز به صورت زوج و فرد خواهد بود و به خودروهای دارای پلاک فرد در روزهای فرد و به خودروهای دارای پلاک زوج در روزهای زوج، ارائه خدمات خواهیم داشت.

دهنوی خاطر نشان کرد: توصیه پلیس راهور به مراجعان و شهروندان عزیز، رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند و جلوگیری از تجمع در این مراکز و رعایت دستورات بهداشتی است.

دهنوی گفت: آموزشگاه های رانندگی از روز شنبه، ششم اردیبهشت ماه، بازگشایی و از متقاضیان دریافت انواع گواهینامههای رانندگی ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی افزود: آموزشگاه های تعلیم رانندگی از اسفندماه سال گذشته در راستای کاهش شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند و با توجه به کاهش میزان انتشار این بیماری و مراجعات و درخواست های مکرر شهروندان و متقاضیان دریافت انواع گواهینامه های رانندگی برای ثبت نام و آزمون های علمی و عملی، هیئتی متشکل از نمایندگان پلیس راهور، موسسه رهگشا و معاونت بهداری فرماندهی انتظامی استان، از آموزشگاه هایی که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده بودند، بازدید به عمل آورد.

دهنوی گفت: در این رابطه برابر هماهنگی های لازم با پلیس راهور ناجا، مجوز بازگشایی برای آموزشگاه های مذکور با رعایت دستورالعمل های مشخص در اجرای فاصله گذاری هوشمند صادر شد و این مراکز از روز شنبه، ششم اردیبهشت در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهند بود.

وی تاکید کرد: توصیه پلیس راهور به متقاضیان عزیز، رعایت دستورات بهداشتی و خودداری از هر گونه تجمع و رعایت طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی در آموزشگاه های تعلیم رانندگی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1125

به "بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه های رانندگی در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید