برگزاری دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین اقتصادی در صنعت گردشگری

به گزارش تور ایران، سال هاست که در کلام مدیران حوزه های مختلف موضوع جایگزینی درآمد گردشگری به جای درآمد نفتی مطرح می گردد، اما رفتارها در حوزه گردشگری با این هدف همسان نیستند و در بسیاری موارد این هدف را نقض می نمایند. نگاه علمی به موضوع گردشگری یاری شایسته ای به این صنعت و فعالان آن خواهد نمود تا در راستای این هدف برنامه ریزی نمایند. در همین رابطه و با تاکید بر موضوعاتی از قبیل آموزش جوامع محلی، کیفیت بخشی به خدمات و استاندارد سازی در زمینه خدمات ارائه شده در حوزه گردشگری، مدیریت مقاصد گردشگری، نقش استارتاپ ها در حوزه گردشگری سال گذشته همایشی در موزه ملی ایران برگزار گردید که مباحث مطرح شده در آن توسط صاحب نظران این حوزه می توانند نقشه راهی برای سیاست گذاران صنعت گردشگری باشند.

برگزاری دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین اقتصادی در صنعت گردشگری

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

تیر ماه سال 97 نخستین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری به همت شرکت خدمات مسافرتی کارن پرواز پارسیان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان تهران و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و نهادها و انجمن های فعال در حوزه گردشگری برگزار گردید. دومین دوره این همایش مرداد ماه امسال در موزه ملی ایران برگزار خواهد شد.

این همایش که با هدف استانداردسازی خدمات، سرمایه گذاری و شیوه های تامین منابع مالی در صنعت گردشگری و بنگاه های مالی مرتبط با این صنعت برگزار می گردد، میزبان اساتید دانشگاه و صاحب نظران این حوزه خواهد بود.

دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین مالی در صنعت گردشگری، روز 14 مرداد ماه امسال در سالن همایش های موزه ملی ایران واقع در خیابان امام خمینی، تقاطع خیابان سی تیر برگزار خواهد شد.

اعضای جامعه ها، کانون ها و انجمن های مرتبط با حوزه گردشگری، موسسات و شرکت ها، اساتید دانشگاه ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و علاقمندان به حوزه گردشگری می توانند جهت ثبت نام برای شرکت در همایش و اطلاع از چگونگی ارسال مقاله به سایت این همایش به آدرس www.qtourism.ir مراجعه نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 400

به "برگزاری دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین اقتصادی در صنعت گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دومین همایش بهبود کیفیت خدمات و تأمین اقتصادی در صنعت گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید