طراحی ویلا در سطح شیبدار: کوشش زوریا برای حفظ صیادمنش، خبرنگار اوکراینی: اللهیار به فنرباغچه بازمی شود

به گزارش تور ایران، تیم زوریا لوهانسک برای حفظ مهاجم ایرانی اش دست به کار شد.

طراحی ویلا در سطح شیبدار: کوشش زوریا برای حفظ صیادمنش، خبرنگار اوکراینی: اللهیار به فنرباغچه بازمی شود

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فوتبال اوکراین، تیم زوریا لوهانسک با فنرباغچه ترکیه برای تمدید قرارداد انتقال قرضی اللهیار صیادمنش مذاکره می نماید. قرارداد قبلی این دو تیم تا انتها امسال میلادی (کمتر از 2 ماه) معتبر است. زوریا لوهانسک امیدوار است بتواند اللهیار صیادمنش را پس از توافق با ترک ها تا انتها فصل جاری حفظ کند.

بر اساس این گزارش؛ مفاد قرارداد تازه میان زوریا لوهانسک و فنرباغچه همچون قرارداد قبلی با درج بند امکان خرید قطعی به وسیله تیم اوکراینی خواهد بود. فنرباغچه برای فروش قطعی این بازیکن به زوریا لوهانسک قیمت 3 میلیون یورویی معین نموده است.

بعلاوه ایگور تسیگانک، خبرنگار فوتبال اوکراین درباره پیشنهاد تیم های متمول این کشور یعنی دینامو کیف و شاختار دونتسک به صیادمنش گفت: تا جایی که می دانم این تیم ها برنامه ای برای خرید صیادمنش ندارند، زیرا هزینه 2.5 تا 3 میلیون یورویی را در پی خواهد داشت. زوریا لوهانسک پس از صیادمنش، شهاب زاهدی را جذب کرد تا رقابت را از دست ندهد. این تیم باید گزینه های مختلفی را محاسبه کند. به نظر می رسد با شرایط موجود صیادمنش در انتها مدت زمان قرارداد انتقال قرضی اش به فنرباغچه ترکیه باز می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1997

به "طراحی ویلا در سطح شیبدار: کوشش زوریا برای حفظ صیادمنش، خبرنگار اوکراینی: اللهیار به فنرباغچه بازمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در سطح شیبدار: کوشش زوریا برای حفظ صیادمنش، خبرنگار اوکراینی: اللهیار به فنرباغچه بازمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید