تمدید تحریم هایی اروپایی به موازات قانون سزار جنایت ضد بشری است

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران به نقل از سانا، حسام الدین آلا نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو گفت: اقدام اتحادیه اروپا در تمدید اقدامات مالی یک جانبه علیه سوریه همزمان با شیوع ویروس کرونا و اجرای قانون آمریکایی موسوم به سزار رفتاری است که به سطح جنایت علیه بشریت رسیده است.

تمدید تحریم هایی اروپایی به موازات قانون سزار جنایت ضد بشری است

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی همزمان با اعمال تحریم مالی علیه ملت سوریه، برای اوضاع انسانی در مناطق حضور گروه های تروریستی اشک می ریزند که یک اقدام ریاکارانه به شمار می رود. آمریکا به رنج های ملت سوریه و طولانی تر بحران انسانی آن مباهات می نماید و برای محروم کردن سوریه از منابع مالی خود به سرقت نفت و آتش زدن محصولات کشاورزی آن دست می زند.

حسام الدین آلا تاکید نمود: حل بحران هایی که ملت سوریه با آن روبرو است به وسیله برگزاری کنفرانس هایی بدون حضور دولت سوریه یا اعمال فشار علیه سازمان ملل و ایجاد موانع در راستا بازسازی و ارسال یاری های بشردوستانه به مناطق حضور گروه های تروریستی و شبه نظامیان جدایی طلب و محروم کردن اغلب ملت سوریه از آن، امکان پذیر نیست.

وی به اقدامات آمریکا علیه وحدت و تمامیت ارضی سوریه و حمایت واشنگتن از شبه نظامیان جدایی طلب در شمال شرقی سوریه و حمایت از گروه های تروریستی در التنف و الرکبان اشاره نمود.

حسام الدین آلا ادامه داد: مسئولیت حمایت از کوشش های دولت سوریه برای مبارزه با تروریسم و اشغالگران و دفاع از اراضی و شهروندان خود بر دوش جامعه بین الملی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1217

به "تمدید تحریم هایی اروپایی به موازات قانون سزار جنایت ضد بشری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تحریم هایی اروپایی به موازات قانون سزار جنایت ضد بشری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید