تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار

به گزارش تور ایران، تهران (پانا) - مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار تا 31 شهریور تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار

به گزارش روابط عمومی این جشنواره، شاهین عسگریان قائم مقام دبیر نخستین جشنواره فرهنگی وهنری ایثار گفت: به دلیل استقبال هنرمندان و درخواست آنها بابت فرصت بیشتر، زمان ثبت نام و ارسال آثار هنری به دبیرخانه نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار شهرستان های استان تهران تا انتها شهریور 1400 تمدید شد.

وی ادامه داد: از تمامی خانواده فرهنگ و هنر دعوت می شود تا جهت شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار شهرستان های استان تهران که به منظور ارج نهادن به تلاش های شایسته هنرمندان و نویسندگان و با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، در گستره استان تهران برگزار می شود، آثار خود را با توجه به موضوعات تعیین شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

سرود و نماهنگ، نمایشنامه نویسی، طرح و ایده خیابانی، طراحی پوستر، اجرای تئاتر خیابانی و نمایشگاه عکس و پوستر بخش های مختلف نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار را تشکیل می دهند.

علاقه مندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه خیابان شهید رجایی، قبل از بزرگراه آزادگان، جنب مسجد ولی الله الاعظم (عج) بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان های استان تهران، یا از طرق مجازی به شماره (واتس آپ و ایتا) 09301802578، و یا به پست الکترونیکی جشنواره esarfestival1400@@gmail.com ارسال نمایند.

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با همکاری اداره کل هنری معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از 27 مهر لغایت 3 آبان 1400 برگزار می شود .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1928

به "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی فرهنگی و هنری ایثار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید