تمرین تیم فوتبال امید با توپ های اجاره ای در غیاب عربستانی ها!

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید با حضور در اندونزی تمرینات خود را برای شرکت در بازی های آسیایی اندونزی شروع نموده است اما مشکلات زیادی دارد.

تمرین تیم فوتبال امید با توپ های اجاره ای در غیاب عربستانی ها!

محل تمرین از محل اقامت ملی پوشان بسبار زیاد است و کاروان تیم ملی کشورمان برای رسیدن به محل تمرین روزانه دو ساعت در اتوبان های جاکارتا معطل می شوند.

زمین تمرین در منطقه غرب جاکارتا بسیار محدود است. از صبح امروز حمید استیلی مدیر تیم های امید از چند زمین تمرینی در اطراف هتل بازدید کردند که هیچ کدام از زمین ها شرایط تمرین برای ملی پوشان را نداشت

کمبود توپ های آدیداس که قرار است مسابقات فوتبال در بازی های آسیایی برگزار گردد، دیگر مشکل ایران است. این توپها در اختیار تیم امید قرار نداشت و به همین دلیل مدیران این تیم 12 عدد توپ آدیداس از فدراسیون فوتبال اندونزی قرض گرفته اند. قرار است با سفر مسولان فدراسیون فوتبال توپ های آدیداس به اندازه کافی در اختیار ملی پوشان امید قرار بگیرد.تمامی تیم های حاضر در گروه ایران در کمپ بیگ استار تمرین می نمایند به استثنای عربستان. در واقع تیم های ایران، کره شمال،میانمار، نپال، عمان در هتل کلکشن مستقر هستند و فقط عربستان از این گروه حضور ندارد.

علیرضا آرتا یکی از مدافعان کلیدی ایران است که به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی احتیاج است گارد صورت برایش تهیه گردد که همچنان مدیران تیم امید منتظرند این گارد از تهران به دستشان برسد و در صورت تاییدیه کمیته پزشکی مسابقات در دیدار با عربستان مورد استفاده قرار بگیرد.

تاکنون مسولان برگزار نماینده مسابقات با انجام آخرین جلسه تمرینی در استادیومی که قرار است مسابقه ایران و عربستان برگزار گردد موافقت نکرده اند و کرانچار هم معتقد است که تمرین روز قبل از مسابقه باید در ورزشگاه محل بازی انجام شو.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 1 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 107

به "تمرین تیم فوتبال امید با توپ های اجاره ای در غیاب عربستانی ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین تیم فوتبال امید با توپ های اجاره ای در غیاب عربستانی ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید