تیزری جدیدی از گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن منتشر شد

به گزارش تور ایران، مدت هاست که می شنویم ردمی قرار است از یک گوشی گیمینگ رونمایی کند و خوشبختانه حالا می دانیم این محصول در واقع از سری K40 بوده و ردمی K40 گیمینگ ادیشن نام دارد. به تازگی هم تیزری از این گوشی منتشر شده که امتیاز خارق العاده آن را در بنچمارک AnTuTu نشان می دهد.

تیزری جدیدی از گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن منتشر شد

ردمی در حال حاضر یکی از پیروز ترین شرکت های (وابسته) سازنده گوشی های هوشمند به حساب می آید که زیر نظر شیائومی به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. این شرکت گوشی های فوق العاده باکیفیت و قدرتمندی فراوری می نماید اما قیمت بسیار مناسبی برای آن ها در نظر می گیرد. بنابراین همواره کاربران با بودجه محدود هم می توانند به لطف این شرکت از گوشی های پرقدرت بهره مند شوند.

ردمی اوایل سال جاری بود که از گوشی های سری K40 رونمایی کرد. گوشی هایی که در حد و اندازه های یک پرچم دار اما با قیمت استثنائی بودند. حالا به نظر می رسد یک مدل دیگر هم قرار است به این سری اضافه گردد اما این بار بر خلاف مدل های موجود، با هدف جلب توجه گیمرها راهی بازار خواهد شد. این گوشی که ردمی K40 گیمینگ ادیشن نام دارد، قرار است به پردازنده Dimensity 1200 مجهز گردد که قدرتمندترین پردازنده مدیاتک به حساب می آید و توان سخت افزاری بالایی هم دارد.

البته که نمی توان این پردازنده را به خاطر لیتوگرافی 6 نانومتری و بهره مند نبودن از هسته قدرتمند Cortex-X1 در حد و اندازه های اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888 بدانیم، اما ردمی K40 گیمینگ ادیشن با Dimensity 1200 به خوبی توانست در بنچمارک AnTuTu، گوشی های مجهز به اسنپدراگون 870 را کنار زده و در رتبه بالاتر قرار بگیرد.

طبق جدیدترین تیزری که از مدل گیمینگ ردمی K40 منتشر شده، امتیازی که این گوشی در بنچمارک یاد شده کسب کرد 724/495 است که به نسبت گوشی هایی نظیر وان پلاس 9R و ویوو X60 پرو با اسنپدراگون 870 و امتیاز 720/352 اندکی بیشتر است. البته تفاوت بین این دو پردازنده آن قدر زیاد نیست و به طور کلی می توان روی هر دوی آن ها در انجام سنگین ترین بازی های روز حساب ویژه ای باز کرد.

در کنار این پردازنده اما گوشی مورد نظر از نمایشگر 120 هرتزی با نرخ الگوبرداری لمس 300 هرتز هم بهره می برد و در کناره های آن هم تریگرهای گیمینگ برای کنترل بیشتر حین انجام بازی دیده می گردد. به نظر می رسد این گوشی تا چند روز دیگر رسما رونمایی گردد اما گفته می گردد در ابتدا در بازار چین شاهد عرضه آن خواهیم بود. اینکه چه زمانی ردمی K40 گیمینگ ادیشن وارد بازار جهانی می گردد تعیین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1764

به "تیزری جدیدی از گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیزری جدیدی از گوشی ردمی K40 گیمینگ ادیشن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید