مشخصات گوشی ارزان وان پلاس Nord CE 2 Lite

به گزارش تور ایران، پس از عرضه گوشی OnePlus Nord CE 2 در ماه فوریه، این سازنده گوشی چینی آماده است تا نسخه Lite این گوشی را با نام OnePlus Nord CE 2 Lite عرضه کند. انتظار می رود این دستگاه در ماه جاری میلادی (آوریل) عرضه گردد و اکنون پیش از عرضه، مشخصات و طراحی گوشی فاش شده است.

مشخصات گوشی ارزان وان پلاس Nord CE 2 Lite

به گزارش خبرنگاران، افشاگر سرشناس دنیای فناوری، Yogesh Brar، مشخصات این گوشی ارزان را همراه با رندر های آن ارائه نموده است. طبق تصاویر منتشر شده، این گوشی هوشمند از طراحی یکسان با Realme 9 Pro برخوردار است. در واقع باید گفت که حتی مشخصات دو دستگاه نیز تا حدودی یکسان است.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی با سوراخ پانچ در بالا و وضوح +Full-HD است. پنل این دستگاه یک نمایشگر LCD با نرخ نوسازی 120 هرتز می باشد. به نظر می رسد که هدفون در بالا و دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست قاب قرار دارند. گفتنی است که دکمه پاور به عنوان یک اسکنر اثر انگشت هم مورد استفاده قرار می گیرد. متأسفانه، این گوشی دارای Alert Slider نیست.

این دستگاه دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است. محل قرار گرفتن این دوربین ها دقیقاً مانند دوربین های گوشی Realme 9 Pro می باشد. با این حال، توجه داشته باشید که کیفیت سنسور ها فرق دارد. سنسور های گوشی Nord CE 2 Lite شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور مونو 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی می گردد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند 5G از پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 که با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده، استفاده می نماید. این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است. سیستم عامل OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 روی این گوشی مقرون به صرف اجرا می گردد.

جدای از این گزارش تازه، این گوشی قبلا در سایت گواهی بلوتوث SIG نیز دیده شده بود. اطلاعات این سایت نشان می دهد که گوشی OnePlus Nord CE 2 Lite دارای پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.1 و شماره مدل GN2200 است. پیش بینی می گردد این گوشی قیمت ارزان ای داشته باشد. انتظار می رود این دستگاه حدودا به قیمت 20000 روپیه (تقریبا معادل 265 دلار) در بازار هند به فروش برسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2226

به "مشخصات گوشی ارزان وان پلاس Nord CE 2 Lite" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی ارزان وان پلاس Nord CE 2 Lite"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید