تیم ایران یک ست از کانادا گرفت

به گزارش تور ایران، به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی والیبال ایران و کانادا صبح روز یکشنبه دیدار خود را در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک در سالن مترو پولیتن شهر توکیو برگزار کردند که در ست سوم تیم کشورمان با حساب 25 بر 20 از سد حریف خود عبور کرد. دو ست ابتدایی این دیدار را کانادا به نام خود ثبت نموده بود.

تیم ایران یک ست از کانادا گرفت

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

ست سوم با تغییراتی برای تیم ایران آغاز شد. فرهاد قائمی بعنوان دریافت نماینده در ترکیب حاضر شد و مهدی مرندی که از اواسط ست دوم جایگزین ظریف شده بود در زمین باقی ماند. ایران این ست را خوب آغاز کرد و دو امتیاز پیش افتاد. این فزونی حفظ شد تا اینکه غلامی یک دفاع خوب روی تور داشت و وقت نخست استراحت فنی 8 بر 5 به سود ایران رقم خورد.

تیم کشورمان که اشتباهات نسبتا کمتری در قیاس با دو ست ابتدایی این دیدار داشت از امتیاز یازدهم خود چند پوئن متوالی گرفت و کانادا را تحت فشار قرار داد. با وجود واکنش های سرمربی تیم کانادا، تیم کشورمان وقت دوم استراحت فنی را 16 بر 12 پیش افتاد.

بازیکنان کشورمان با سرویس های هدفمند خود در ادامه کار و نیز بازی خوب روی تور حریف را تحت فشار قرار دادند و فاصله امتیازات افزایش پیدا کرد تا اینکه شاگردان لوزانو این ست را 25 بر 20 از آن خود نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 498

به "تیم ایران یک ست از کانادا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ایران یک ست از کانادا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید