خبرنگاران تیم تکواندو مس کرمان کاپ سومی لیگ برتر را دریافت کرد

به گزارش تور ایران، کرمان - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان گفت: تیم تکواندو مس کرمان در مراسم اختتامیه رقابت های لیگ برتر تکواندو این فصل کشور، کاپ سومی این رقابت ها را با حضور مسوولان در خانه تکواندو تهران دریافت کرد.

خبرنگاران تیم تکواندو مس کرمان کاپ سومی لیگ برتر را دریافت کرد

سعید قرایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: این مراسم برای جلوگیری از تجمع تنها از مدیران عامل باشگاه ها، سرمربیان و کاپیتان های تیم ها دعوت شد تا مدال ها و جام های قهرمانی را اهدا نمایند.

وی ابراز کرد: در این مراسم که با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس و نژادفصیحی معاون فنی این باشگاه و کادر فنی و کاپیتان تیم تکواندو مس کرمان برگزار گردید، جام برنزی و عنوان سومی رقابت ها از سوی رئیس فدراسیون تکواندو کشور به تیم تکواندو مس کرمان اهدا شد.

لیگ های تکواندو که به علت شیوع کرونا از اسفند پارسال تا امروز نیمه تمام باقی ماند و با توجه به اینکه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هنوز مجوزی برای فعالیت تکواندو صادر نکرده است، این مسابقات با معرفی قهرمان به کار خود انتها داد.

در لیگ تکواندو تیم های شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن به طور مشترک قهرمان اعلام شدند، پاس قوامین و دانشگاه آزاد به عنوان تیم دوم و مس کرمان به عنوان تیم سوم روی سکو رفتند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1244

به "خبرنگاران تیم تکواندو مس کرمان کاپ سومی لیگ برتر را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم تکواندو مس کرمان کاپ سومی لیگ برتر را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید