خبرنگاران ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری شروع شد

به گزارش تور ایران، شهرکرد -خبرنگاران- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از شروع ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی برای سال تحصیلی آینده اطلاع داد.

خبرنگاران ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری شروع شد

فیروز عسگری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: ثبت نام دانش آموزان پایه نهم برای مدارس نمونه از 21فروردین ماه شروع شد و تا 10 روز ادامه دارد و دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون به سایت sanjesh.chbedu.ir مراجعه و ثبت نام نمایند.

وی با اشاره به اینکه تمامی مراحل از جمله ثبت نام، اعلام نتایج، درخواست تجدید نظر آزمون به وسیله سامانه ثبت نام خواهد بود، گفت: تمامی دانش آموزان پایه نهم که دارای معدل کتبی17 در ارزشیابی نوبت دوم باشند امکان شرکت در آزمون را دارند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هر داوطلب در نمونه برگ تقاضا ثبت نام یک رشته تحصیلی از شاخه نظری را انتخاب خواهد نمود.

به گفته وی، با برگزاری این آزمون 918 نفر از دانش آموزن به مدارس نمونه دولتی راه پیدا خواهند کرد.

عسگری اظهارداشت: هم اکنون 11 مدرسه نمونه دولتی در استان فعال است و دانش آموزان پذیرفته شده در 30 کلاس رشته سال تحصیلی جدید را شروع می نمایند.

وی گفت: آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، ساعت 9 صبح روز آدینه 18 تیرماه برگزار خواهد شد.

به گفته وی، در آزمون ورودی به مدارس نمونه سال گذشته چهار هزار دانش آموز دختر و پسر شرکت داشتند.

امتحانات هماهنگی شبه نهایی پایه 12 در چهارمحال و بختیاری شروع شد

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات هماهنگ شبه نهایی پایه دوازدهم از ابتدای شروع شد تا دانش آموزان برای حضور در امتحانات اصلی آماده شوند.

عسگری هدف از برگزاری این امتحانات را شناخت معلمان از شرایط آموزشی دانش آموزان، نقاط قوت و ضعف آنها و آشنایی با نمونه سوالات امتحان نهایی و مرور مطالب درسی و خود ارزیابی عنوان نمود و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و آموزش غیرحضوری دانش آموزان یک عامل نگران نماینده برای تحقق اهداف تربیتی و آموزش است.

وی به تهیه و فراوری فیلم آموزشی با رویکرد حل سوالات امتحانات نهایی سالهای گذشته اشاره نمود و گفت: این برنامه ها برای رشد و ارتقاء آموزش و کیفیت بخشی به امر آموزش اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران، در سال تحصیلی جدید 213 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان مشغول تحصیل هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1738

به "خبرنگاران ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید