خبرنگاران مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد

به گزارش تور ایران، تهران- خبرنگاران- مادر کریستیانو رونالدو به طرفداران باشگاه اسپورتینگ لیسبون قول داد که تمام تلاشش را خواهد نمود تا پسرش را مجاب کند که در تابستان امسال به باشگاه دوران کودکی اش بازگردد.

خبرنگاران مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد

به گزارش خبرنگاران، درحالیکه رونالدو صدرنشین جدول گلزنان سری آ ایتالیا بوده و در پیروزی چهارشنبه شب یووه برابر ساسولو یکصدمین گل خود را برای بانوی پیر به ثمر رساند و به تنها بازیکنی بدل شد که در سه لیگ مختلف بیش از 100 گل می زند؛ تورینی ها فصل سختی را پشت سر می گذارند و این احتمال وجود دارد که فصل را خارج از جمع چهار تیم برتر به اتمام برسانند و این یعنی آنها سهمیه لیگ قهرمانان را از دست خواهند داد.

در سوی مقابل، باشگاهی که رونالدو فوتبال خود را از آنجا شروع کرد در پرتغال پس از پیروزی برابر بوآویستا عنوان قهرمانی لیگ برتر پرتغال را بعد از حدود 20 سال از آن خود کرد و به سلطه دوگانه پورتو و بنفیکا انتها داد.

دلوریس آویرو مادر مرد پرتغالی که طرفدار دوآتشه اسپورتینگ است، در جریان جشن قهرمانی این تیم به وضوح اعلام نمود که کوشش خواهد نمود تا رونالدو را به پرتغال برگرداند.

او از بالکن خانه خود در حالی که نظاره گر جشن و پایکوبی طرفداران اسپورتینگ بود، خطاب به آنان گفت: او(رونالدو) سال بعد در آلوالاد (استادیوم اختصاصی اسپورتینگ) بازی خواهد نمود.

رونالدو 36 ساله یک سال دیگر با یووه قرارداد دارد اما به دلیل ناتوانی این تیم از فتح لیگ قهرمانان ساز ترک تورین را کوک نموده و اسپورتنیگ نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی وی شانس دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1786

به "خبرنگاران مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مادر رونالدو مقصد بعدی پسرش را لو داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید