عصبانیت شدید ناصر الخلیفی پس از شکست مقابل رئال مادرید؛ از تهدید به مرگ تا شکستن تجهیزات یکی از داوران

به گزارش تور ایران، خبرگزاری خبرنگاران- ریاست باشگاه پاری سن ژرمن پس از حذف ناباورانه دیگری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، نتوانست جلوی خشم خود را بگیرد.

عصبانیت شدید ناصر الخلیفی پس از شکست مقابل رئال مادرید؛ از تهدید به مرگ تا شکستن تجهیزات یکی از داوران

به گزارش خبرنگاران، پس از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف این تیم از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آتش خشم ناصر الخلیفی دامن تیم داوری مسابقه را گرفت. به نقل از Movistar، قضیه از این قرار است که پاریسی ها به صحنه گل اول رئال مادرید معترض هستند و همان طور که مائوریسیو پوچتینو در مصاحبه پس از بازی گفت، معتقدند که کریم بنزما روی جانلوییجی دوناروما مرتکب خطا شده است. اینک به گفته مونیکا مارشانت خبرنگار مویستار، ناصر الخلیفی پس از این مسابقه صحنه زننده ای را در تونل استادیوم سانتیاگو برنابئو خلق کرد. گویا مالک PSG فریادزنان وارد تونل استادیوم شد و در پی تیم داوری مسابقه بود. گفته می گردد حتی برخوردهایی فیزیکی هم در این راستا بین حضار ایجاد شد.

منبع دیگری (El Partidazo de COPE) مدعی است که بازیکنان پاری سن ژرمن و لئوناردو نیز در این جریان ناصر الخلیفی را همراهی می کردند. شدت مشاجرات به حدی بود که دنی ماکلی قاضی هلندی مسابقه و دستیارانش، خواهان حفاظت نیروهای امنیتی از خود شدند. از بخت بد پاریسی ها، دوربین باشگاه رئال مادرید در همان لحظات در حال ضبط وقایع پشت صحنه بود و بنابر گزارش ها، صحنه های مرتبط با این درگیری ها ضبط شده است. ناصر الخلیفی پس از تماشا فیلمبردار این وقایع، روی او فریاد زده است: می کشمت!. فرد مذکور که جزو کارکنان باشگاه رئال مادرید است، این موضوع را به مقامات مربوطه گزارش داده و این یعنی احتمالا پیامدهای این شب سخت، برای ریاست PSG بیش از این ها خواهد بود.

رفتار و صحبت های رئیس پاری سن ژرمن پس از بازی با رئال مادرید به یک سناریوی کمدی شبیه است اما قطعاً این اتفاقات برای او گران تمام خواهد شد. یوفا تایید کرد به زودی به این پرونده رسیدگی می نماید. پس از شکست 3-1 پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، ناصر الخلیفی به شدت کنترل خود را در رختکن از دست داده است. از نظر الخلیفی، دنی ماکلی داور هلندی مسابقه با تصمیم اشتباه خود روی گل اول رئال مادرید، مقصر اصلی شکست پاریسی ها است.

ناصر الخلیفی در رختکن حواشی متعددی به وجود آورده است. رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در رختکن منتظر داور مسابقه بود و به سمت او حمله نموده است. گفته می گردد حتی چیزهایی از سمت الخلیفی به سمت داور پرتاب شده است. این موضوع باعث ورود نیروهای امنیتی به ماجرا شد. ناصر الخلیفی در حالی که در پی داوران می گشت در رختکن گم شد و با یکی از کارکنان رئال مادرید در یک اتاق روبرو شد. یکی دیگر از کارکنان باشگاه رئال مادرید که درحال ضبط اتفاقات و فیلم گرفتن از الخلیفی بود، با برخورد تند رئیس پاری سن ژرمن روبرو شد. ناصر الخلیفی، او را به مرگ تهدید نموده و گفته است تو را می کشم!

لئوناردو و همراهان ناصر الخلیفی ضمن عذرخواهی از شخص مذکور، از او درخواست کردند فیلم و صداهای مربوط به این اتفاقات را پاک کند.

ناصر الخلیفی در لحظه ورود به رختکن پاری سن ژرمن بر سر همه فریاد کشید و به در و دیوار ضربه می زد. این موضوع باعث تعجب همه از جمله بازیکنان پاری سن ژرمن شد. داور در گزارش خود نوشته است که ناصر الخلیفی و لئوناردو بعد از بازی با داوران بسیار بد و تهاجمی برخورد کردند و سعی داشتند به زور وارد رختکن داوران شوند. الخلیفی پس از ورود به رختکن داوران، جهت ورودی اتاق را مسدود نموده و به تجهیزات یکی از داوران آسیب زده است.

الخلیفی و امیر قطر در تابستان گذشته وقتی اجازه جدایی کیلیان امباپه را ندادند، تکبر بالای خود را به رخ کشیدند. مشاهده اینکه چگونه پروژه آنها دوباره شکست خورده و از سمت دیگر کمی آن طرف تر یکی از دشمنان او یعنی فلورنتینو پرز در حال خوشحالی است، باعث شد که الخلیفی از کوره در برود و این اتفاقات رقم بخورد.

بعلاوه دنی مکلی، داور هلندی نیز این رفتار ناصر الخلیفی را گزارش نموده است. در بخشی از این گزارش آمده است: رئیس و مدیر فنی PSG رفتار تهاجمی نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که آنجا را ترک نمایند این کار را انجام ندادند. بعلاوه آنها به پرچم یکی از داوران ضربه زده و آن را شکستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2206

به "عصبانیت شدید ناصر الخلیفی پس از شکست مقابل رئال مادرید؛ از تهدید به مرگ تا شکستن تجهیزات یکی از داوران" امتیاز دهید

1 کاربر به "عصبانیت شدید ناصر الخلیفی پس از شکست مقابل رئال مادرید؛ از تهدید به مرگ تا شکستن تجهیزات یکی از داوران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت شدید ناصر الخلیفی پس از شکست مقابل رئال مادرید؛ از تهدید به مرگ تا شکستن تجهیزات یکی از داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید