خرید آپارتمان ارزان تر از مسکن ملی!

به گزارش تور ایران، آنالیز قیمتی نشان می دهد که با رقم هایی حتی کمتر از قیمت اعلام شده برای ساخت مسکن ملی می توان در اطراف تهران از جمله پرند، هشتگرد و پردیس، آپارتمان خریداری کرد.

خرید آپارتمان ارزان تر از مسکن ملی!

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

در حالی قیمت واحدهای طرح اقدام ملی مسکن، متری 2.5 تا 3.5 و بعضا تا 4 میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شده است که آنالیز قیمت خرید آپارتمان در اطراف تهران نشان می دهد با هزینه ای در این حدود و حتی کمتر می توان در شهرهای جدید به خرید آپارتمان آماده اقدام کرد.

به گزارش خبرنگاران، هم اکنون یک واحد 87 متری تحویل آینده در فاز 11 پردیس بین 300 تا 330 میلیون تومان خرید و فروش می گردد؛ درواقع قیمت هر متر مربع از این واحدها 3.8 میلیون تومان منهای وام 40 میلیون تومانی با نرخ سود 4 درصد است.

در شهر پرند نیز می توان با رقم های پایین تری خانه دار شد. نرخ واحدهای 75 متری مسکن مهر در شهر جدید پرند از حدود 130 میلیون آغاز می گردد که به این رقم 40 میلیون تومان وام چهار درصد اضافه می گردد. قیمت بعضی واحدهای مسکن مهر و حتی شخصی ساز 80 متری هم 200 تا بالای 300 میلیون تومان است. البته بسته به منطقه، موقعیت، متراژ و امکانات نرخ ها به بیش از 300 میلیون تومان نیز می رسد.

بدین ترتیب قیمت هر متر مربع از یک واحد 80 متری 200 میلیون تومانی 2.5 میلیون تومان است که همین حالا تحویل داده می گردد.

با توجه به قیمت خرید آپارتمان آماده در اطراف تهران ، خریداری واحدهای طرح اقدام ملی مسکن با قیمت 3.5 تا 4.5 میلیون تومان، در اطراف تهران توجیه مالی ندارد.

این اختلاف قیمت بین واحدهای مسکن ملی و مسکن مهر زمانی بیشتر خود را نشان می دهد که بنا به گفته پدرام صمیمی فر، عضو هیئت مدیره عمران پرند، قیمت زمین و محوطه سازی در طرح اقدام ملی مسکن جداگانه محاسبه می گردد و با این حساب ممکن است قیمت ها به متری 6 میلیون تومان نیز در شهر جدید پرند برسد. علاوه بر این برای تحویل واحد باید یک تا دو سال صبر کرد.

پیشنهاد مطالعه: برای آگاهی از اخبار بیشتر قیمت مسکن ملی پرند؛ فعلاً 4.5 میلیون! را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 923

به "خرید آپارتمان ارزان تر از مسکن ملی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آپارتمان ارزان تر از مسکن ملی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید