خلعتبری: برگزاری بازی ها در این شرایط ریسک بزرگی است، تعطیلی مسابقات به سود من شد

به گزارش تور ایران، محمدرضا خلعتبری، مهاجم تیم فوتبال شهر خودرو گفت: تعطیلی بازی های لیگ برتر به سود من شد و مصدومیتم رفع شده است.

خلعتبری: برگزاری بازی ها در این شرایط ریسک بزرگی است، تعطیلی مسابقات به سود من شد

محمدرضا خلعتبری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط آسیب دیدگی اش گفت: بعد از مصدومیت یک هفته استراحت کردم و سپس مراحل درمانی ام شروع شد. بعد از سه هفته دویدم و حالا هم کارهای قدرتی و سرعتی را بدون مشکل خاصی انجام می دهم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده بازی هستم. تعطیلی بازی های لیگ برتر هم به سود من و دیگر بازیکنان مصدومی شد که ممکن بود چند بازی را از دست بدهند.

وی در خصوص تعطیلی بازی های لیگ برتر خاطر نشان کرد: متأسفانه شرایط سختی ایجاد شده و بسیاری از هموطنان ما جان شان را از دست دادند که این بسیار ناراحت نماینده است. این درست است که خیلی از مردم برای کسب درآمد باید از خانه بیرون بیایند و راهی هم وجود ندارد، ولی خیلی از مردم هم متأسفانه رعایت نمی نمایند. شما ببینید که بسیاری از مردم به مسافرت رفتند و توصیه ها را جدی نگرفتند. من اخیراً با یکی از دوستانم در مشهد صحبت می کردم که می گفت شهر شلوغ است و مغازه های اطراف حرم هم باز هستند. اگر می خواهیم این بیماری ریشه کن گردد، همه باید رعایت کنیم. امیدوارم با ریشه کن شدن این بیماری، بازی های لیگ برتر هم انجام گردد.

خلعتبری در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می دهد بازی های لیگ برتر به صورت قطعی تعطیل گردد، توضیح داد: در این شرایط برگزاری بازی ها ریسک بزرگی است و باید بیماری کرونا به صورت کامل از بین برود. احساس من این است که بازی ها ادامه پیدا خواهد نمود، ولی باید شکیبا باشیم. الان همه لیگ ها تعطیل است و حتی لیگ ایتالیا هم مثل اینکه قرار است دو سه ماه به تأخیر بیفتد. امیدوارم این بیماری ریشه کن گردد تا دوباره شاهد انجام بازی ها در تمامی کشورها باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1108

به "خلعتبری: برگزاری بازی ها در این شرایط ریسک بزرگی است، تعطیلی مسابقات به سود من شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلعتبری: برگزاری بازی ها در این شرایط ریسک بزرگی است، تعطیلی مسابقات به سود من شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید