داستان ترسناک یک خانواده که سوژه سریال سازها شد

به گزارش تور ایران، ماجرای رازآلود و ترسناک خانه ای قدیمی که مالکانش نامه هایی تهدیدآمیز از شخصی ناشناس دریافت می کردند، در قالب یک سریال کوتاه به نام The Watcher روایت شده است.

داستان ترسناک یک خانواده که سوژه سریال سازها شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، The Watcher یکی از سریال های پرطرفدار نتفلیکس است که بر اساس داستانی واقعی ساخته شده و به جنبه ترسناک داستان قوت بخشیده است.

داستان درباره خانه ای زیبا و مجلل است که بیش از صد سال عمر دارد و افراد زیادی را به خود جذب می نماید. در میان افرادی که علاقه مند به ساکن شدن در این خانه هستند، قرعه به نام یک خانواده می افتد اما چیزی هست که جان افراد این خانواده را به خطر می اندازد.

سریال هفت قسمتی The Watcher مجموعه ای در ژانر وحشت و آمیخته به هیجان و تعلیق، به نویسندگی و کارگردانی رایان مورفی است. نائومی واتس و بابی کاناوله بازیگران این سریال، نقش زوجی را ایفا می نمایند که با تمام پس انداز خود خانه رویاهایشان را در یکی از منطقه ها نیویورک خریداری می نمایند. اما طولی نمی کشد که این زوج نامه هایی از شخصی دریافت می نمایند که خود را مراقب معرفی می نماید و ادعا می نماید که مراقب خانه و ساکنان نو آن است.

در ادامه اتفاقاتی ترسناک روی می دهد؛ مثلا حیوان خانگی پسر خانواده کشته می گردد و اشخاصی در خانه ظاهر می شوند. این جریانات سبب می گردد تا این زوج به همسایه های خود مشکوک شده و در پی شناسایی هویت واقعی مراقب باشند.

سریال The Watcher بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. این داستان در سال 2018 در قالب یک مقاله در مجله نیویورک به چاپ رسیده است. در این مقاله ماجرای زن و شوهری که خانه ای قدیمی را خریداری می نمایند و پس از آن نامه هایی مشکوک از شخصی ناشناس دریافت می نمایند را توضیح داده است. اولین نامه متنی محبت آمیز داشته و به خانواده آن ها به خاطر ورودشان به آن محله خوش آمد گفته است اما در ادامه نامه هایی تهدیدآمیز با تمرکز بر تهدید سه فرزند خانواده از سوی همان شخص برایشان ارسال می گردد.

این خانواده، خانه مشکوک را تنها هشت ماه پس از خریداری در سال 2015 به فروش گذاشته اند و پس از اینکه مجبور شدند قیمت آن را کاهش دهند، از صاحبان قبلی خانه به خاطر اینکه درباره دریافت نامه های مشکوک به آن ها چیزی نگفته بودند، شکایت کردند.

محتوای سریال به خاطر حفظ جنبه دراماتیک اثر، تفاوت هایی با داستان واقعی دارد؛ از جمله اینکه قیمت واقعی خانه از آن چیزی که در سریال عنوان شده پایین تر بوده است و یا اینکه این خانواده در واقع به خانه خریداری شده نقل مکان ننموده بودند. آن ها مالیات و پول خانه را پرداخت نموده بودند اما خانه هنوز خالی بود. وقتی دوستانشان درباره اینکه چرا به خانه نوشان نقل مکان نمی نمایند از آن ها پرسیدند این زوج جواب دادند که درگیر مسائل قانونی هستند و دوستانشان گمان کردند که آن ها در شرف طلاق هستند. آن ها در سال 2016 با پولی که از اطرافیانشان قرض گرفتند خانه ای دیگری در مکانی نامعلوم خریداری کردند. زن تمایل داشت در خانه نو بماند اما شوهرش مخالفت می کرد.

یک از محرک های اصلی سریال نگرانی بیش از حد پدر خانواده از شخصی است که برایشان نامه می نویسد. این نگرانی ها او را به سمت جنون می برد تا جایی که کارش را از دست می دهد و از همسرش هم جدا می گردد. او که به همسایه ها درباره دست داشتن در این نامه ها مشکوک است، نامه هایی مشابه آنچه دریافت نموده را برای آن ها ارسال می نماید و در نتیجه این اعمال همسرش به سلامت عقلی او شک می نماید. پدرخانواده در گفت وگو با مجله نیویورک اعتراف نموده بود که به انگیزه انتقام و انتقال ترس هایش به همسایه ها، نامه هایی مشابه آنچه شخص ناشناس برای خانواده اش ارسال می نموده، فرستاده است.

در داستان واقعی هم گرچه خانواده مذکور به خانه نو نقل مکان ننموده بودند اما به خاطر نامه ها به همسایه هایشان به ویژه زوجی که پس از بازسازی خانه به آن ها سرزده بودند، مشکوک شده اند.

موضوعی که در سریال و در داستان حقیقی مشترک است، این است که تا کنون با وجود تحقیقات پلیس هویت شخصی که فرستنده نامه ها بود، تعیین نشده است.

البته این ماجرا برای خانواده مذکور سود هم داشته است آن ها با فروش داستان خود برای تبدیل آن به یک اثر نمایشی از این خانه ترسناک و نامه های تهدیدآمیز کسب عایدی هم نموده اند. در اواخر سال 2018 چند استودیو برای خرید حق پخش داستان و نیز حقوق مقاله چاپ شده در مجله نیویورک وارد رقابت شده اند.

  • حراج شخصیت دوست داشتنی فیلم اسپیلبرگ | با پرداخت 3 میلیون دلار ای تی را به خانه خود ببرید
  • عجیب ترین سریال ترسناک، محصول نو نتفلیکس | در این انباری مرموز چه می گذرد؟
  • توجیه عجیب نتفلیکس در فراوری سریال های تکراری
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2308

به "داستان ترسناک یک خانواده که سوژه سریال سازها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان ترسناک یک خانواده که سوژه سریال سازها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید