در سفر به بانکوک چه ببینیم و کجا برویم؟

به گزارش تور ایران، در بانکوک کجا را بگردیم؟

بانکوک پایتخت تایلند با جمعیتی بیش از 9 میلیون نفر، یکی از بزرگترین شهرهای جهان محسوب می گردد. ترافیک سنگین آن، گرما و شرجی بودن و زندگی شبانه اش شاید در نگاه اول خوشامدگویی گرمی به توریست ها به نظر نیاید اما جاذبه های گردشگری این شهر به قدری زیاد است که هر توریستی با هر سلیقه و علایقی را راضی نگه می دارد. برای آشنایی بیشتر با این شهر پر هیاهو و جاذبه هایش با خبرنگاران همراه باشید:

در سفر به بانکوک چه ببینیم و کجا برویم؟

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

سوار قطار آسمان شوید

فقط یک راه در بانکوک وجود دارد که با آن می توانید با هر سرعتی که دوست دارید این شهر را بگردید و آن هم سوار شدن بر یکی از قطارهای آسمانی است. نگران نباشید این قطارها تهویه مناسبی دارند. در بیشتر شرایط شما در بالای ترافیک در حال حرکت هستید و می توانید منظره شهر را از آن بالا بهتر ببینید علاوه بر این قطار آسمان همواره مستقیم ترین جهت را در پیش می گیرد این قطار کار شما را تا حد بسیار زیادی راحت تر می نماید.

در فروشگاه Chatuchak به گشت و گذار بپردازید

اگر از دوست داران خرید کردن هستید باید در سفر به بانکوک حتما سری به این جا بزنید و اگر هم از خرید رفتن متنفرید اصلا به این مکان نروید چون مطمئنا تعداد بسیار بالای فروشگاه های آن (در حدود 8000 غرفه) و خیل جمعیتی که از این سو به آن سو میروند کلافه تان خواهد نمود! این فروشگاه هر شنبه و یکشنبه باز می گردد و هر روز چیزی حدود 200000 بازدید نماینده را به خود جذب می نماید. در این فروشگاه ه هر چیزی که فکرش را بکنید با قیمت های بسیار مناسب پیدا می گردد. قبل از رفتن به این فروشگاه بهتر است نقشه ای تهیه کنید و قسمت های مختلف آن را ببینید مطمئن باشید ارزشش را دارد چون ممکن است ساعت ها در غرفه ها گم شوید و دور خودتان بچرخید!

سفری با قایق در امتداد رودخانه Chao Phraya را امتحان کنید

برخی ها به شهر بانکوک لقب ونیز شرق داده اند و دلیل آن هم وجود رودخانه Chao Phraya است که در سرتاسر بانکوک روان است و همه کانال های کوچکتر شهر آن را تغذیه می نمایند. این رودخانه را می توان شریان حیاتی بانکوک دانست چون بسیاری از رفت و آمدهای روزانه محلی ها بر روی آن انجام می گردد و بسیاری از مردم محلی هر روز به وسیله این رودخانه به محل کار خود رفت و آمد می نمایند. سفری کوتاه با قایق به پایین این رودخانه تجربه جالبی است، در یک طرف رودخانه هتل های فانتزی و سربه فلک کشیده وجود دارد و در سمت دیگر کلبه های چوبی و بچه هایی که در آب در حال بازی کردن هستند.

Siam Paragon، بهشت عاشقان خرید

Siam Paragon بهشت طرفدارن خرید با تعداد زیادی مغازه از دیزاینرهای معروف جهان، بزرگترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا، سالن های سینمایی متعدد و تعداد کافی رستوران است. این مجموعه دارای 250 مغازه است و سازنده های مدل های ماشین گران قیمت جهان مانند فراری و لامبورگینی هم در این مجموعه نمایشگاه دارند. اگر عمق جیب تان زیاد باشد! اینجا همان جایی است که به دنبالش بوده اید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 444

به "در سفر به بانکوک چه ببینیم و کجا برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر به بانکوک چه ببینیم و کجا برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید