در هیاهوی دلار ، پایان تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان آغاز شد

به گزارش تور ایران، در نهایت قرار شد تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان برگزار گردد. حالا باید دید جایزه دلاری تامین گردیده یا اینکه ممکن است بعد از برگزاری رقابت ها اتفاق های ناخوشایندی بیفتد.

در هیاهوی دلار ، پایان تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان آغاز شد

به گزارش خبرنگاران، سی وسومین دوره تور دوچرخه سواری ایران – آذربایجان، از دقایقی پیش، با حضور 13 تیم خارجی و داخلی از تبریز شروع شد. این دوره از رقابت ها، از هشتم تا سیزدهم مهر ماه برگزار می گردد و رکابزنان حاضر در دور اول مسابقات، مسیر تبریز به ارومیه را به مسافت 141 کیلومتر رکاب می زنند. در این دوره از تور تیم های سینرژی باکو از جمهوری آذربایجان، اسپارتا پراها جمهوری چک، وینو قزاقستان، ناسیونال روسیه، تارتلتو بلژیک، بایک آید آلمان، آلستو هلند، استاکی لیتوانی، شهرداری تبریز، تیم ملی ایران، پیشگامان کویر یزد، گون آی تبریز، تیم DFT تبریز حضور دارند.

مشکلات اقتصادی کشور، دلیلی بود برای برگزارکنندگان تور تا در مسیر برگزاری دچار تردید شوند و حتی خبر از لغو این تور بدهند اما در نهایت قرار شد تور برگزار گردد. حالا باید دید جایزه دلاری تامین گردیده یا اینکه ممکن است بعد از برگزاری رقابت ها اتفاق های ناخوشایندی بیفتد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 97

به "در هیاهوی دلار ، پایان تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هیاهوی دلار ، پایان تور دوچرخه سواری ایران و آذربایجان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید