رایولا: پوگبا می&zwnjتواند به یوونتوس بازگردد، پل در منچستریونایتد شادمان نیست

به گزارش تور ایران، مدیر برنامه های پل پوگبا احتمال بازگشت این هافبک فرانسوی به یوونتوس را رد نکرد.

رایولا: پوگبا می&zwnjتواند به یوونتوس بازگردد، پل در منچستریونایتد شادمان نیست

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا که همچنان آینده حرفه ای اش مبهم است، شایعه بازگشتش به یوونتوس وجود دارد، این در حالی است که رئال مادرید هم نسبت به خدمت دریافت این هافبک فرانسوی علاقه مند است و زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها نیز بارها از علاقه اش به این بازیکن سخن گفته است.

مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا مصاحبه ای با روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین انجام داده و در مورد آینده حرفه ای این بازیکن صحبت هایی نموده است. در بخشی از حرف های رایولا که روی جلد امروز (سه شنبه) این روزنامه ایتالیایی آمده، او گفته است: پوگبا می تواند به یوونتوس بازگردد. او در منچستریونایتد شاد نیست.

پوگبا بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی های درخشان در این تیم و ثبت 34 گل زده و 40 پاس گل در 178 بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن موقع رکورد دنیای نقل وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

مدیر برنامه های پوگبا ادامه داد: پل در منچستریونایتد شاد نیست و دیگر نمی تواند خودش را آنطور که دوست دارد و از او انتظار می رود، نشان دهد. پوگبا احتیاج به تیمی جدید و تغییر فضا دارد. پل 18 ماه دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و قراردادش با این باشگاه در تابستان 2022 به خاتمه می رسد.

پل پوگبا 27 ساله که تا به امروز در 170 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و 34 گل هم به ثمر رسانده است، این فصل در 13 بازی از رقابت های مختلف برای تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر به میدان رفته و دو گل زده نیز به نامش به ثبت رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1399 بروزرسانی: 26 دی 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 1517

به "رایولا: پوگبا می&zwnjتواند به یوونتوس بازگردد، پل در منچستریونایتد شادمان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا: پوگبا می&zwnjتواند به یوونتوس بازگردد، پل در منچستریونایتد شادمان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید