رد کوسه مهاجم در نزدیکی دریاچه مصنوعی بوستان قائم

به گزارش تور ایران، تصور کنید همراه خانواده و بچه ها برای تفریح و تفریح به بوستان نزدیک محل زندگی رفته اید و از قضا چشمتان به یک کوسه عصبانی می افتد.

رد کوسه مهاجم در نزدیکی دریاچه مصنوعی بوستان قائم

به گزارش همشهری، کوسه ای که سر از آب بیرون آورده بدون شک تماشایی است درست مثل کوسه ای که سر و کله اش به تازگی در بوستان قائم (عج) و در نزدیکی دریاچه مصنوعی پیدا شده است.

کافی است یکی از همین روز ها وقت بگذارید و با خانواده و دوستانتان به بوستان قائم (عج) سری بزنید. نگران هم نباشید؛ این سرگرمی به زحمتش می ارزد ودست کم می توانید با چند عکس یادگاری صحیح و سالم به خانه برگردید.

به ابتکار شهرداری منطقه 18 نمونه هایی مجذوب کننده و تماشایی از نقاشی های سه بعدی در این بوستان در معرض دید شهروندان قرار گرفته که به جز ایجاد جلوه های بصری زیبا در بوستان بزرگ جنوب شهر تهران، مکان و فضای مناسبی برای عکاسی و خلق آثار خلاقانه فراهم نموده است.

یکی از سوژه های مورد علاقه شهروندان برای گرفتن عکس هنری و یادگاری در این بوستان که در فاصله کمی تا دریاچه مصنوعی قائم (عج) در دسترستان هست، نقاشی سه بعدی زیبایی از یک کوسه است که به مدد هنر نقاشی، تصویری زنده و واقعی در فکر بیننده می سازد.

علی امیدواری یکی از جوانان علاقه مند به هنرعکاسی که درست کنار کوسه آدمخوار مشغول کار است به خبرنگار ما می گوید: مدتی است که چهره بوستان قائم (عج) در منطقه 18 با نقاشی های سه بعدی از انواع حیوانات و جانوران، احجام فلزی و بعلاوه تونل نوری دگرگون شده و آدم حس خیلی خوبی از اینجا پیدا می نماید.

شهرداری منطقه 18 کوشش نموده تا دیگر بوستان های واقع در جنوب شهر تهران نیز از امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار شوند تا شهروندان از حضور در این تفرجگاه های محلی احساس خوشایندتری داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آبان 1401 بروزرسانی: 25 آبان 1401 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 2312

به "رد کوسه مهاجم در نزدیکی دریاچه مصنوعی بوستان قائم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد کوسه مهاجم در نزدیکی دریاچه مصنوعی بوستان قائم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید