رستگاری به سلطه دلیا اونز انتها داد

به گزارش تور ایران، طبق فهرست منتشر شده از کتاب های داستانی پرفروش این هفته نیویورک تایمز، رستگاری نوشته دیوید بالداچی در اولین هفته حضور خود در این فهرست صندلی اول را از چنگ جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند درآورد.

رستگاری به سلطه دلیا اونز انتها داد

از وبلاگ دکتر دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران، دیوید بالداچی نویسنده کتاب رستگاری که پیش از این با اثر دیگر خود به نام تابستان آن سال برای هفته ای متوالی در لیست پرفروش های نیویورک تایمز قرار داشت ، بار دیگر با خلق اثر جنایی به نام رستگاری در صدر پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. این کتاب داستان کارآگاهی به نام دِکِر را که متوجه اشتباه هولناک اش به عنوان یک کارآگاه تازه کار و عواقب ناشی از آن می گردد، روایت می نماید.

جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند نوشته دلیا اونز در سی و سومین هفته خود در لیست پرفروش های این نشریه در صندلی دوم دیده می گردد. این اثر که به عنوان یکی از نامزدان نهایی جایزه ادگار الن پو سال 2018 انتخاب شده بود، داستان روابط انسانی و عشق و تقلای یک زن تنها برای زنده ماندن را روایت می نماید.

آدم های عادی نوشته سلی رونی که توانست جایزه کاستا 2018 را برایش به ارمغان بیاورد، در صندلی سوم این هفته پرفروش های نیویورک تایمز واقع شده است. این رمان درباره کانل و ماریان است که در یک روستای کوچک در ایرلند زندگی می نمایند اما این تنها شباهت آن هاست. در محیط مدرسه کانل بسیار محبوب است اما ماریان فردی تنهاست که بنا بر تجربه های دردناکش یاد گرفته که از همکلاسی های خود دوری کند. زمانی که این دو آغاز به صحبت درباره مسأله ای می نمایند اتفاقی روی می دهد که زندگی آن ها را تغییر می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iraniro.ir شناسه مطلب: 268

به "رستگاری به سلطه دلیا اونز انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستگاری به سلطه دلیا اونز انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید